Avatar billede pewl Nybegynder
20. april 2003 - 00:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gammelt spil... Hvad hedder det ??

Jeg leder efter et spil.

Først lidt info:

Det er et gammelt spil og fylder MAAAAX 5 mb.
Grafikken er dårlig.

_______

Ved godt det lyder sygt ;) men det er sådan her:

Man skal transportere en bold fra det ene hjørne til det andet ved hjælp af pistoler der skyder en snor over på en ballon(fx) også stiger ballonen op også kommer bolden i (fx) så ryger den lidt længere ned også skal man lave ramper og alt muligt for at den kan komme til det rette mål..

Jeg ved godt det lyder SINDSYGT men det er mega svært at beskrive det :):):):) (som du nok fandt ud af ) ;)

Håber du kan finde et sted jeg kan downloade det, og selvfølgelig hvad det hedder...

Tak :)
Avatar billede faramir Nybegynder
20. april 2003 - 01:10 #1
Tror at du snakker om det gamle spil TIM, The Incredible Machine... Kan det passe? Der handler det nemlig om at lave alle mulige "Storm P. løsninger" på sådanne problemer...
Avatar billede faramir Nybegynder
20. april 2003 - 01:15 #2
Og om ikke andet er der en demo-version her: http://www.kidsdomain.com/down/pc/incmachinep1.html

Enjoy!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. april 2003 - 01:48 #3
det lyder utroligt meget hen af TIM som faramir siger...
Avatar billede popsy Novice
20. april 2003 - 03:27 #4
Avatar billede popsy Novice
06. maj 2003 - 00:24 #6
Lukketid