Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 13:48 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Program til at optage lyd

hey, kender i et program som kan optage alt hvad compen siger, fx hvis man afspiller noget musik eller spiller på computer?

lidt ligesom total recorder... Total recorder skal man bare have købt for at det kan optage over 30 sekunder :(
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
19. april 2003 - 13:57 #1
Det kommer an på hvilket lydkort du har...
Hvis du har f.eks. et SB Live! lydkort, og installere de nyeste drivere, så kan alle programmer optage alle lyde der kommer fra pc'en - Det eneste du skal ændre er hvad der skal optages fra -> Enten mikrofon eller 'What U Hear'. Sidstnævnte er den der optager alle lyde.

Du kan så bruge et program til at pakke den optagede lyd med (mens den optager) til f.eks. mp3 - Her virker Musicmatch rigtig godt, da den kan komprimere til mp3 i realtime, så du slipper for at bruge en helveds masse plads bare for én wav fil...
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 14:02 #2
Hmm  wav fylder da kun omkring dobbelt så meget som en mp3 fil?

Jeg skal bruge wav da jeg skal bruge det til en DivX film jeg er igang med at lave, og jeg kun kedner programmer til at klippe i wav filer med, ikke mp3 :)

Hvor kan jeg downloade Musicmatch?
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 14:13 #3
Den skal optage det man høre, altså 'What u Hear'

Har downloadet Musicmatch, synes fanme at det er svært at finde rundt i, iforhold til Total recorder
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:29 #4
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=paviuz&option=24

Burde du ikke snart lukke nogle spørgsmål snart!!
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 14:37 #5
Hmm lrd skal jeg også lukke det her?
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:41 #6
Den du har fået hjælp i selvfølgelig. Men husk at du ikke bare snapper dine point selv især når folk har givet det den hjælp du skal have. Det er meget pænt at give folk for deres hjælp så de vil hjælpe dig igen
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 14:56 #7
Ja jeg giver point efter hvor meget det har hjulpet mig, hvis de har hjulpet mig fuldt ud giver jeg dem alle, men hvis jeg selv har skulle lede en DEL så Giver jeg dem fx havldelen, meget fair ikk?
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 14:59 #8
Jeg giver fx også point til folk som har kommet med et svar, brugt tid på det, men aligevel virkede det ikke, hvor jeg senere selv fandt det..
Avatar billede amplificator Nybegynder
19. april 2003 - 15:02 #9
Mp3 osv. virker også udemærket når du skal lave DivX film..
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 15:05 #10
yeahh ved det amp :o)
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 15:25 #11
men btw, jeg var med til at bygge xpertxposed på de første 3 måneder elelr noget...
Avatar billede amplificator Nybegynder
19. april 2003 - 16:19 #12
Sidder og snakker med dig på irc.. Men dejligt at få genopfrisket "minderne"? :)
Avatar billede paviuz Nybegynder
28. april 2003 - 17:55 #13
Kan ikke finde ud af det der Musicmatch. sorry :]
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
29. april 2003 - 03:11 #14
lol så find da et andet program! tsk tsk
Avatar billede amplificator Nybegynder
29. april 2003 - 15:58 #15
Brian.nielsen: Så giv ham link til et.. Som både er nemt og kan det han søger..
Hvis ikke så luk spalten..
Avatar billede paviuz Nybegynder
29. april 2003 - 16:36 #16
jaja jeg skal finde et andet ... og du skal have point? TOP