Avatar billede exp-ralle Nybegynder
19. april 2003 - 11:28 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

PC-Cillin?????

Hey

Jeg har købt nyt bundkort her og der fulgte PC-Cillin som jeg har hørt så meget godt om med...

Synes i jeg skal indstallere det og hvis ja hvordan gør jeg så så det ikke er en trial altså en trial kan jeg jo bare downloade på deres side så det må da være fuld version eller?

Det er et ASUS bundkort

Rasmus
Avatar billede popsy Novice
19. april 2003 - 11:30 #1
Det plejer at være fuld version, m. et års opdateringer som er med bundkortene. Prøv bare at installere, og se hvad der sker, du kan jo altid afinst. det igen.
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
19. april 2003 - 11:32 #2
Hvad så når det år er gået?
Avatar billede sascha Nybegynder
19. april 2003 - 13:02 #3
så køber du bare et år til hvis ellers du er tilfreds med programmet ;-)
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
19. april 2003 - 13:04 #4
:D ok.....
Avatar billede hcars Novice
19. april 2003 - 13:13 #5
Jeg fik PC-cillin med da jeg købte en pc brugt i 1999 (altså forrige årtusinde) og den har virket upåklageligt siden. Jeg har kunnet hente alle de opdateringer jeg har haft lyst til, men måske har de ændret prg til at være korttids (der står ikke noget på mit mht udløb).
Jeg vil absolut anbefale dig programmet og måske er du heldig mht opdatering.
Så vidt jeg ved er det omkring det fjerdestørste anti-virusprg.
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
19. april 2003 - 13:17 #6
Okay jeg prøver at lægge det ind lidt senere...

Hvis andre end hcars vil have lidt point så smid lige et svar nu!
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
19. april 2003 - 13:18 #7
Det stinker! - Hvis den finder en virus i en af dine filer, skal du være meget heldig hvis den overhovedet kan reparere den (hvilket den meget sjældent kan).

Hvis du ikke vil købe et antivirus program så er der to som er meget gode:
Den første - http://www.grisoft.com <- Meget godt program
Den anden - http://www.free-av.com/ <- Også godt, bare langsom opdatering
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
19. april 2003 - 13:32 #8
Andre der kan bekræfte hvad brian siger, eller?
Avatar billede popsy Novice
19. april 2003 - 13:41 #9
Hmm, det er jo en fordom han lufter der, tænk over det. PC-cillin er jo et af de store firmaer, så vidt jeg husker hedder de Trend. Man bliver altså ikke særligt stor ved at "stinke" :)
Avatar billede popsy Novice
19. april 2003 - 13:42 #10
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
19. april 2003 - 13:44 #11
Okay...

Så lukker jeg bare nu tak for hjælpen jeg prøver det!
Avatar billede perhaps Nybegynder
19. april 2003 - 14:32 #12
Mange af de allerstørste (også den største) af de danske virksomheder bruger Trend (som er den prof. Pc-cillin)Det gør de ikke når den stinker. Hvis pc-cillin ikke kan reparere så kan de andre heller ikke, min erfaring. Iøvrigt har den ikke brug for at reparere da du ikke skal reparere med en opdateret pc-cillin, der fanger en virus.
mvh perhaps
(pc-cillin-bruger i flere år, og uden en eneste virus)
Avatar billede hcars Novice
20. april 2003 - 13:42 #13
Jeg er helt uenig med brian.nielsen
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
20. april 2003 - 15:39 #14
Jeg har indstalleret det nu og det var fuld version og det ser ud til at køre rigtig godt synes ikke det tager meget cpu kraft hvis man kan kalde det det...