Avatar billede d_d Nybegynder
19. april 2003 - 01:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bagrunds billede blir til 20 ???

hejsa drenge EVT piger. jeg har lige et spørgsmål, jeg har et baggrunds billede som skal side såå det fylder hele skærmen UDEN at dele sif i 20 små PICS.. HELP plz

på forhånd tak
//D_D
Avatar billede impulze Nybegynder
19. april 2003 - 01:58 #1
er det bare en 1 px (meget lille billede med en farve?)
hvis der er det så er det:
background="mappe/dinbillede.jpg"
Avatar billede raffar Juniormester
19. april 2003 - 02:02 #2
Se lidt på disse eksempler. De er lavet i CSS http://www.w3schools.com/css/css_background.asp Og giver et god forklaring på dit spørgsmål.
Avatar billede d_d Nybegynder
19. april 2003 - 02:10 #3
nej det er et GIF... med mange farver ,,, men den sitter ikke 1 pics ind. men 20-30 små istedet :/
Avatar billede olebole Juniormester
19. april 2003 - 02:14 #4
<ole>

impulze >> Det er mange år siden, det var gangbar kode  ;o)

  <body style="background:url(ditPic.gif) no-repeat;">

/mvh
</bole>
Avatar billede d_d Nybegynder
19. april 2003 - 02:23 #5
jaaa men nu blev det LILLE BITTE :).. men det skal fylde baggrunden jo :P
Avatar billede olebole Juniormester
19. april 2003 - 02:41 #6
Det kan du ikke få et baggrundsbillede til. Lav det i den størrelse, du skal bruge.