Avatar billede snebolle Nybegynder
18. april 2003 - 21:54 Der er 21 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af min personlige side

Hej,
Jeg vil blive glad hvis nogle vil komme med ris/ros til designet af denne side http://www.reneandersen.dk/nyt/rene/

Alt teksten er fiktivt og det er kun forsiden og referencer siderne som virker.

Gerne en begrundelsen for det du svarer, så jeg kan bruge det til noget brugbart. :)
Avatar billede software-maker Nybegynder
18. april 2003 - 22:00 #1
Jeg kan desværre ikke besøge nogle links, kun forsiden!

//////////Software-Maker///////////
Avatar billede fet321 Nybegynder
18. april 2003 - 22:00 #2
Den er måske lidt mørk.
Brug de brune farver du har bagved indholdet i siderne i stedet for den skidengule.
Og så brug en lysere brun eller andet bageved indholdet.
Avatar billede fet321 Nybegynder
18. april 2003 - 22:02 #3
software-maker >> snebolle skrev "Alt teksten er fiktivt og det er kun forsiden og referencer siderne som virker."!
Avatar billede fet321 Nybegynder
18. april 2003 - 22:02 #4
bageved = bagved
Avatar billede b.b Nybegynder
18. april 2003 - 22:16 #5
hoover effekten på linket referencer, er lige et par px bredere end selve linket..ved godt at det er småting, men når man nu kan se at der er blevet puslet meget om alt det andet, så er det de små ting det falder på...bare min mening....
Avatar billede Kengun Praktikant
18. april 2003 - 22:20 #6
siden er sku flot, men som allerede nevnt så synes jeg også den er litt for mørk.
Avatar billede snebolle Nybegynder
18. april 2003 - 22:40 #7
Ja jeg skal måske overvejde at lave baggrundsfarven lysere i det område hvor der er tekst. Så det bliver lidt nemmere at læse.

b.b >> Jep det kan jeg godt se. Det må jeg lige få rettet.
Avatar billede ffn Nybegynder
18. april 2003 - 22:59 #8
hvis alle kunne lave hjemmesidere som du var nettet ikke et kedeligt sted
Avatar billede ffn Nybegynder
18. april 2003 - 23:02 #9
med hvilket prog har du lavet grafikkenP?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2003 - 10:59 #10
Det er meget vigtigt at preloade billederne i menuen! Lige nu bruger browseren ca. et sekund på at loade billederne, første gang man holder musen over dem, og det er meget forstyrrende.
Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 2003 - 11:02 #11
da ikke på min 256 adsl forbindelse!
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2003 - 11:08 #12
Jo, det gør den, ligegyldigt hvor hurtig din forbindelse er. Det vil bare være mere synligt på en langsom forbindelse.
Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 2003 - 11:17 #13
hmm, det oplever jeg nu ikke!
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2003 - 11:19 #14
Men sådan er det altså, like it or not. :)
Og det er så nemt at rette, at det er dumt ikke at gøre.
Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 2003 - 11:21 #15
hvordan gør man så det? har du en tråd du kan henvise til, det er da et lille trick der er godt at vide :-)
Avatar billede snebolle Nybegynder
19. april 2003 - 11:22 #16
phoenixv >> Du mener at jeg i stedet skal loade mouseover billederne når folk kommer ind på siden. Så de allerede er hentet ned inden man føre musen over dem ?
Avatar billede snebolle Nybegynder
19. april 2003 - 11:26 #17
ffn >> Det er såment bare lavet i psp. Men der er nu ikke brugt nogle specelle trylletricks :) Har det bedst med at lave meget af det manuelt.
Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 2003 - 11:29 #18
psp? paint shop pro=?
Avatar billede snebolle Nybegynder
19. april 2003 - 11:30 #19
ffn >> Jep jeg mener Paint Shop Pro. Men bruger også Photoshop nogle gange, men mest hvis jeg skal lave animationer.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2003 - 11:39 #20
ffn>> Det er ganske simpelt:

<script>
bill = new Array("billede1.gif", "billede2.gif", "billede3.gif"); //Billederne, der skal preloades (kan udvides)

pb = new Array();

for (i = 0; i < bill.length; i++) {
  pb[i] = new Image();
  pb[i].src = bill[i];
}
</script>
Avatar billede ban_me Nybegynder
07. maj 2003 - 20:33 #21
Det ser rigtigt godt ud...
Avatar billede snebolle Nybegynder
04. juni 2003 - 18:02 #22
Ikke særlig mange kommentar så. Men takker
Avatar billede b.b Nybegynder
04. juni 2003 - 18:12 #23
hvorfor giver du dig selv point...???? det er vist ikke i den rette ånd...
Avatar billede snebolle Nybegynder
04. juni 2003 - 18:33 #24
Vil du så ikke forklare mig hvad den rigtig ånd er? Synes det er lidt svært at give dig 30 point eller hvad det nu kunne være når din beskrivelse er så kort.