Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
18. april 2003 - 20:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger billede af mit kabinet

Jeg søger et billede af mit Codegen 6005-4 (tror jeg det er) kabinet med min front.

Den er købt hos http://foeniks-computer.dk/

Fronten er halv hvid og halv sort. Med en aflang powerknap ca. 10 cm fra bunden midtpå. Med en lille reset knap lidt over.
Diskettedrevet sidder skjult indebag kabinnettet.

Håber i kan finde det

Grunden til jeg vil have billedet er jeg har lavet lidt casemodding på kabinettet og vil så have et før og efter billede.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
18. april 2003 - 20:19 #1
Evt. er der nogle steder jeg kan købe en ny front
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. april 2003 - 20:21 #2
prøv om de har noget der ligner http://www.studiedata.dk/group.asp?group=110
Avatar billede dsjk Novice
18. april 2003 - 20:22 #3
Avatar billede tobias28 Praktikant
18. april 2003 - 20:23 #4
Avatar billede tobias28 Praktikant
18. april 2003 - 20:23 #5
For langsom....
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2003 - 20:24 #6
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
18. april 2003 - 20:28 #7
http://www.sheepdata.dk/Kabinetter.htm er den rigtige, har selv købt sådan en hos føniks :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2003 - 20:29 #8
brian.nielsen> der er ikke noget kabinet hvor diskettedrevet er skjult :)
Avatar billede donwang Nybegynder
18. april 2003 - 20:34 #9
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
18. april 2003 - 20:48 #10
det var det nederste på dsjk, tobias28 og brian.nielsens link.
John hvis du ser på billedet så er diskette drevet helt inde bag fronten.
Det var da mærkeligt med det link. Jeg mener også selv at jeg var derinde men fik nok bare ikke rullet helt ned i bunden
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2003 - 20:49 #11
skjult = noget man ikke kan se... nå jeg fatter ikke hvad der menes så jeg daffer bare lige så stille af igen :)
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
18. april 2003 - 20:52 #12
Evt. Kan man gå ud og købe nye fronte seperat