Avatar billede sfc Nybegynder
16. april 2003 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

www.randi.dk

Jeg vil bare lige høre, hvad synes i om www.randi.dk

Er designet Godt / Middel / Dårligt

Har i nogle forslag til ændring??
Avatar billede popsy Novice
16. april 2003 - 10:46 #1
Synes den kører fint, designet passer fint sammen, ingen døde links, alt i et forståeligt sprog.

Intet at kritisere herfra.
Avatar billede conrad Nybegynder
16. april 2003 - 10:46 #2
flot!
Avatar billede conrad Nybegynder
16. april 2003 - 10:49 #3
der er ikke en helt ensartet placering af de lodrette overskrifter på hver side.

Der er en anden farve (grå )på tabellen under Agents
Avatar billede exodusdk Nybegynder
16. april 2003 - 10:56 #4
Jeg synes den er flot, men der er nogle småting, der irriterer mit øje.
Fra den første side med "skjoldene", passer skjoldenes placering og de røde streger ikke med den efterfølgende side "Designers behind..."
I "Gallery" mener jeg, at billederne burde være samme størrelse, så teksten til højre ikke flytter sig
Avatar billede soulmand Nybegynder
16. april 2003 - 11:23 #5
Designet er godt og rimelig flot.

Dog er der et par småting som skæmmer, også beskrevet ovenover her...

- flere steder omplaceres gennemgående grafikelementer fra side til side, og det virker lidt for amatøragtigt - eks. under gallery skift fra side 2-3 og 3-4 - billederne behøver dog ikke at være samme str. efter min mening, men tabellen skal holde teksten placeret ens.

- og hvor kommer den ramme/kant fra under Agents, jeg kan ikke se at du har nogen "border" eller "vis kant" (under rammeegenskaber) *? - jeg synes ikke at den skal være der når du ikke anvender den på den andre sider iøvrigt.
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. april 2003 - 11:25 #6
FLOT! men den ku ski godt være på dansk!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. april 2003 - 11:30 #7
Også umiddelbart en pæn og overskuelig side. Dog har jeg et par kritikpunkter.

- Hvorfor den splash til at starte med? - den tjener intet formål. Som jeg ser det, er en alene et irritationsmoment.

- Den meget lille hvide skrift er ikke rar for øjnene på sort baggrund. Dertil er kontrasten simeplt hen for stor. Prøv eventuelt at tone den hvide fontfarve en anelse grå (behøver ikke være ret meget, før det hjælper).

- Den med "skjoldene" der ændrer placering, behøver jeg ikke nævne ;)

- Nu vi er ved "skjoldene" - jeg ville nok overveje at lave en anden type knapper. Jeg synes de er lidt for dominerende. Måske skal "kanten" blot gøres lidt mindre. Overvej desuden at giv dem en onmouseover effekt, så man ser dem trykket ned ved aktivitet.

- Jeg kunne godt tænke mig at få et hint om hvilke produkttyper det drejer sig om, allerede når jeg ser første side. Eventuelt bare et lille foto.
Avatar billede sfc Nybegynder
16. april 2003 - 13:17 #8
tak for response. jeg tjekker det lige og ser om jeg ikke kan få det ændret.