Avatar billede mudfreak Nybegynder
15. april 2003 - 17:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vurder min side?

Vurder min side, tak.. :)

Jeg er åben for forslag, hvis der bliver fundet fejl eller "irriterende momenter", så sig det.. :)
Avatar billede henni80 Nybegynder
15. april 2003 - 17:17 #1
hvilken side?
Avatar billede mudfreak Nybegynder
15. april 2003 - 17:19 #2
Nårh ja.. Hehe.. Havde jeg helt glemt

www.ikke-navngivet.yum.dk
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
15. april 2003 - 17:25 #3
Serveren kan ikke findes?

Tja. Siden er ret tom, eftersom den er nede?
Avatar billede sen8or Nybegynder
15. april 2003 - 17:26 #4
Jeg synes altså også at den er ret tom, når den er nede ?
Avatar billede mudfreak Nybegynder
15. april 2003 - 17:30 #5
Huh? Den virker fint ved mig.. så prøv www.ikke-navngivet.webbyen.dk
Avatar billede hmm10 Nybegynder
15. april 2003 - 17:58 #6
Ligner lidt min første side.

Jeg kan ikke lide din navagation, da det tog lidt tid for mig at se din menu i toppen. Holder jeg musen han over, kan jeg ikke læse det mere. Baggrunden er ikk køn - den passer bedre som baggrund på et skrivebord...
Der er en irriterende scroll på hele siden.. hvorfor?
7 Banner? - why? Jeg gider ikke trykke på dem.

Karakter: 5(pil ned ad)/13
Avatar billede dsjk Novice
15. april 2003 - 18:06 #7
- Fjern baggrunden
- Få lidt andre farver end bare hvid og sort
- Flyt evt. menuen hen midt på siden, så den står sammen med resten
- Lav så man kan klikke på dine links i selve vinduet og ikke ovenover.

dsjk
Avatar billede dsjk Novice
15. april 2003 - 18:07 #8
-svar :O)
Avatar billede mudfreak Nybegynder
15. april 2003 - 18:10 #9
Baggrunden, ja, ok, det kan jeg faktisk godt se nu du siger det...

Og det ser da også ret dødt ud..

Menuen ind på siden, det ved jeg faktisk ikke helt hvordan man gør - Webbyen er mega-dårligt.. :(

Og, og og og.. :) Links'ne kan ikke komme ind i vinduet, da vinduerne egentligt er en tekstboks. Man kan også redigere teksten inde i dem, hvis man bare går ind på siden. Det er nogen skod-bokse.. :p..

Men jeg kan godt se det med baggrunden og farverne..
-Tak!
Avatar billede dsjk Novice
15. april 2003 - 18:13 #10
- det med linkene, mener jeg du skal skrive så man kan trykke på dem inde i tekstboxen.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
15. april 2003 - 18:13 #11
Jammen dog, der er vist én der ikke kan lide kritik.. ;)
Avatar billede dsjk Novice
15. april 2003 - 18:15 #12
Prøv at rette:
<DIV align=right><FONT color=#a4a4a4 size=2>&nbsp;</FONT><A target=_self href="http://www.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&amp;id=279845&amp;side=&amp;webside=2207891" target=_self.....

til <DIV align="center">

dsjk
Avatar billede mudfreak Nybegynder
15. april 2003 - 18:20 #13
Warum? :s
Avatar billede dsjk Novice
15. april 2003 - 18:21 #14
så får du menuen ind på midten, som du ikke vidste hvordan man gjorde.

dsjk