Avatar billede opelfreak Nybegynder
14. april 2003 - 15:54 Der er 11 kommentarer

Blandet spørgsmål

Hej har lidt spørgsmål som jeg håber der er nogen som kan hjælpe med at svare på:

Usb er det balanceret serielt ubalanceret serielt eller balanceret parellel eller ubalanceret parallel.

Og hvad DVD zone køre skandinavien med.???

Køre ens CPU med Statisk eller Dynamisk Ram

Hvor ligger password på en bruger i registreringsdatabasen og egenskaber for bagrunds billede.

MSDOS.SYS hvad er det er det en windows kerne eller en dos kerne.

Vil gerne have link hvor svarende stå beskrevet

HASTER
Avatar billede swasper Nybegynder
14. april 2003 - 15:57 #1
Okay gå ud fra at du med "DVD zone", mener hvilken region vi køre med?!
vi kører med Region 2, kan du læse mere om her: http://www.dvd-venner.dk/artikler/artikel.asp?id=8
Avatar billede lrd Nybegynder
14. april 2003 - 15:57 #2
Avatar billede dinkie Nybegynder
14. april 2003 - 16:02 #3
Grineren - skal du aflevere en skole opgave eller hvad? Kan anbefale Google.. :o)
Avatar billede opelfreak Nybegynder
14. april 2003 - 16:13 #4
Nogen som kan hjælpe så vi kan få givet nogle point ud
Avatar billede halifax Nybegynder
14. april 2003 - 17:14 #5
MSDos.sys er ingen kerne, men blot en tekst-fil, der er blevet givet endelsen .sys. I filen kan der ved ganske normal tekst angives forskellige parametre, f. eks. om Windows splachscreen (opstartsbillede) skal vises eller ej.
MS artikel
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q118579
Avatar billede halifax Nybegynder
14. april 2003 - 17:19 #6
Hvad tænker du på med "CPU med Statisk eller Dynamisk Ram"
Tænker du på indholdet eller størrelsen af RAM, som kommer til udtryk ved L1 og L2 cache? L1 og L2 har en statisk (fast) størrelse, fx. L1=128kb og L2=512kb.
Indholdet af cpu'ens cache RAM er derimod dynamisk. Det ændrer sig afhængigt af det program, man arbejdermed.
Avatar billede opelfreak Nybegynder
14. april 2003 - 18:26 #7
Det vil sige at man faktisk kan sige at MSDOS.SYS er en windows kerne så
Avatar billede opelfreak Nybegynder
14. april 2003 - 20:41 #8
Jeg tænker på om en cpu bruger Dynamiske eller statisk ram.?
Avatar billede halifax Nybegynder
14. april 2003 - 23:39 #9
cache ram på samme chip som cpu'en er dynamisk.
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 23:10 #10
Afslut lige dine gamle spørgsmål eller giv feedback i dem
Avatar billede vollerup Nybegynder
08. juli 2003 - 10:44 #11
Der er vist en der er i gang med IT-supporter eller Datafagtekniker uddanelsen