Avatar billede advokaten Nybegynder
18. november 2000 - 19:28 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Ka ikke lave @\'er

Hej eksperter!

Jeg kan ikke lave @\'er i frontpage 2000! Er der nogen der ved hvorfor ???
Avatar billede cskaade Nybegynder
18. november 2000 - 19:31 #1
Du må ha sat den op til en skrifttype som ikke kender @ prøve at brug standardskrifttypen.

cskaade
Avatar billede advokaten Nybegynder
18. november 2000 - 19:33 #2
Jeg bruger Verdana, den burde da ha\' @\'er !
Avatar billede advokaten Nybegynder
18. november 2000 - 19:34 #3
Den kan hellere ikke med standartskrifttyper
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 19:34 #4
hejsa jeg bruger også front page frontpage laver en anden overskrift hvis du laver @ men i de fleste samen hæng er det jo også til hyperlink og så kan du jo godt
Avatar billede capion Nybegynder
18. november 2000 - 19:35 #5
kender jeg godt..det eneste der er at gøre er at starte \"charmap\" (bare start->kør->charmap->OK)
og vælge det \"dumme\" @-tegn..
Avatar billede capion Nybegynder
18. november 2000 - 19:36 #6
eller copy and paste
Avatar billede proboss Nybegynder
18. november 2000 - 19:43 #7
hvis du står inde i frontpage kan du gå up i insert her har du et icon med symbol her finder du @ du stiller dig på det så det er markedert og trykker på inscert
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. november 2000 - 20:19 #8
Har samme problem og bruger samme løsning som Proboss\'es
Avatar billede tupsy Nybegynder
18. november 2000 - 20:33 #9
Har haft kontakt til Microsoft i DK.
Det er en \"fejl\" i FP 2000...

Sorry, der er ikke noget at gøre...
Insert eller copy and paste...

Tupsy!!
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
18. november 2000 - 20:41 #10
Du kan godt med FP 2000, men ikke som sædvanligt med AltGr og 2-tallet
1. du kan bruge indsæt symbol og vælge @
eller
2. hold Alt tasten nede og tast 64 på talblokken (med numloack slukket)
Og du har ret - det er irriterende :-)
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
18. november 2000 - 20:42 #11
Undskyld - de taster, de taster:
numloack skal være NUMLOCK ...
Avatar billede capion Nybegynder
18. november 2000 - 22:14 #12
Lad mig opsummere
det eneste der er at gøre er at starte \"charmap\" (bare start->kør->charmap->OK)
og vælge det \"dumme\" @-tegn..
eller copy and paste
det med ascii-koden alt+??? kommer an på hvordan dit karaktersæt er opsat..
Avatar billede Jman Praktikant
20. november 2000 - 01:53 #13
\"@\" er alt gr + 2. Standardopsætning i FP2K er desværre at når man enytter den sammenhæng svarer det til en genvej for en bestemt skrifttype (kan ikke lige huske hvilken) - Derfor kan du ikke benytte direkte @, men er nødt til at indsætte symbol fra menulinien
Avatar billede 12tri Nybegynder
21. november 2000 - 08:21 #14
Du kan hente en opdatering til fp2000 på microsoft hjemmeside, som løser problemet
Avatar billede capion Nybegynder
21. november 2000 - 16:34 #15
hvad hedder den ?
Avatar billede ghostface Nybegynder
24. november 2000 - 12:36 #16
Det, som Alt Gr + 2 gør i FP2000 er, at lave teksten om til <H2> (Overskrift 2).

/ghostface
Avatar billede geve Nybegynder
03. december 2000 - 04:53 #17
Shift + Alt Gr + 2

geve
Avatar billede jesperschlam Nybegynder
14. december 2000 - 12:53 #18
Hent og installer SR-1a til Office 2000 på http://officeupdate.microsoft.com/danmark/
så er problemet løst.

(Jeg går ud fra den også kan bruges til enkeltinstallationer af FP 2000)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
15. december 2000 - 08:19 #19
Microsoft er nogle spassere!
Avatar billede geve Nybegynder
15. december 2000 - 10:35 #20
Jeg kan godt i Frontpage 2000. Shift + Alt Gr + 2
Sådan virker det altså hos mig. Man behøver ikke at insætte symbol. Desuden tror jeg ikke det er en fejl.

geve
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2000 - 16:06 #21
geve>>> At den normale kommando med alt+2 ikke fremstiller et @ ?? Det ville være som at lade alt+F4 åbne fire nye vinduer...
Avatar billede geve Nybegynder
16. december 2000 - 03:31 #22
Det kan godt være at man syntes alt+2 skal give @.
Men det gør det IKKE. Prøv \"Shift + Alt Gr + 2\" Nu er det 3. gang jeg skriver det. Er der ingen der har prøvet mig af ?
Det virker.
Alt+2 er til formatering

Geve
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. december 2000 - 12:10 #23
Geve>>> Jeg ved det godt, plejer selv at skrive alt+0+6+4, men det er din idee om at det ikke er en fejl jeg tvivler på.
Avatar billede geve Nybegynder
19. december 2000 - 01:59 #24
Du skal ikke skrive \"alt+0+6+4\".
Gør som du plejer når du skriver en emailadresse, men tag \"shift\" tasten med, sådan at du trykker på 3 taster samtidigt. Altså; \"Shift + Alt Gr + 2\" samtidigt. Det er den højre Alt-tast du skal trykke på ikke den venstre.

geve