Avatar billede mir5 Nybegynder
12. april 2003 - 22:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min mobil : Contact service

Hej!
Et lille hurtigt spørgsmål..
Min nokia 3330 er gået helt død den skriver "Contact service"
Hvad kan der være galt? er det noget jeg kan gøre noget ved selv...eller skal jeg gøre som den siger "Contact service"?

Mange tak og med venlig hilsen

Mikael
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 22:55 #1
Hvoarnår skriver den det? Når du starter op, når du skal skrive sms, eller hva'?
Avatar billede mir5 Nybegynder
12. april 2003 - 22:57 #2
Jeg sad og skrev en sms, og så *puf* "genstartede" den og nu kan jeg ikke gøre noget  - den skriver bare Contact service.

Har prøvet at tage simkort + batteri ud, men det skriver Contact service før at jeg kommer til pinkoden.
Avatar billede ujik Nybegynder
12. april 2003 - 22:57 #3
prøv af røkke lidt med sim kortet.......kan også være fordi den er blokeret
Avatar billede ujik Nybegynder
12. april 2003 - 22:58 #4
de kan også være en virus så kontakt din forhandler
Avatar billede mir5 Nybegynder
12. april 2003 - 22:59 #5
blokeret? jeg har cbb, før havde jeg orange og fik den låst op efter det ½ år...
Avatar billede mir5 Nybegynder
12. april 2003 - 23:25 #6
Nå, men anyways...
Jeg køber mig en ny tlf....den her hatter for meget, men smutter ned og ser om jeg ikke kan presse nogle penge ud af forhandleren :P
Men thx for hjælpen all..

Sov godt!
/Mir