Avatar billede hilfe Nybegynder
12. april 2003 - 16:00 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

(S)VCD

Hvordan brænder man vcd- og svcd-filer så man kan se dem på dvd-maskinen?
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
12. april 2003 - 16:19 #1
Du bruger nero og laver en video cd eller henter vcdeasy....
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
12. april 2003 - 16:19 #2
et svar!
Avatar billede hilfe Nybegynder
12. april 2003 - 16:21 #3
Henter vcdeasy hvor?
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
12. april 2003 - 16:31 #5
Avatar billede hilfe Nybegynder
12. april 2003 - 16:50 #6
hvordan brænder man så? Skal man brænde den som en fil eller hvad?
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
12. april 2003 - 16:54 #7
Du vælger hvilken type vcd svcd osv.. så vælger du output file og nederst hvilke filer der skal brændes, men du kan også hente Nero på www.nero.com som er helt klart det bedste
Avatar billede hilfe Nybegynder
12. april 2003 - 16:55 #8
Det har jeg, men jeg kan ikke finde ud af det.
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
12. april 2003 - 17:10 #9
Du går ind på www.nero.com henter Nero ikke express men den almindelig Nero og henter også sprogpakken til dansk ver. så installere du nero og sprog pakken oh derefter startet programmet nero op

Så spørger den om du vil lave en cd , dd cd eller en dvd du vælger cd og så vælg "Kompiler en ny cd" og derfeter andre cd-formater og så video cd og så fører du fra menuen i højre side filen over i den anden boks i venstre side
Avatar billede hilfe Nybegynder
12. april 2003 - 19:45 #10
Det virker ikke. Når jeg putter den i DVD'en siger den der ikke er en disc i.
Avatar billede perth0 Nybegynder
12. april 2003 - 20:26 #11
At du ikke kan de kan skyldes, at din DVD afspiller ikke kan afspille VCD eller SVCD.

Hvis den kan, så står det på den.
Og pudsigt nok - så er det de billigste som kan mest. Ofte kan dyre mærkevare DVD'er ikke det der.

Bortset fra det, så bruger jeg også Nero til det, og det virker helt fortrintligt.

/pertho
www.multimedia.dyndns.dk