Avatar billede broker Nybegynder
12. april 2003 - 12:11 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Mailclient til webmail

Er der en der kender en mailclient, som eksempelvis outlook, der kan hente og sende webmail, det centrale er at den skulle kunne hente og på port 80
Avatar billede grinderslev Praktikant
12. april 2003 - 12:21 #1
Outlook Express f.eks...
Avatar billede grinderslev Praktikant
12. april 2003 - 12:22 #2
Det det drejer sig om, er at få din POP3 server og din SMTP server til at køre på port 80, som normalt bruges til HTTP...
Avatar billede broker Nybegynder
12. april 2003 - 12:45 #3
Har forsøgt med outlook express, kan ikke få det til at fungerer, det er rigtigt det handler om at få en mailclient til at køre på port 80, og så selvfølgelig at det kan fungerer sammen med min webmail som er squirrelmail
Avatar billede raffar Juniormester
12. april 2003 - 13:11 #4
Eudora mail www.eudora.com
Avatar billede grinderslev Praktikant
12. april 2003 - 13:29 #5
Hvilke porte skal du ind på, når du connecter op til en POP3- og SMTP server ?
Den server du henter/bringer mail til og fra, skal også køre på port 80!!!
Det er ikke nok, kun at sætte klienten op til det.
Avatar billede broker Nybegynder
12. april 2003 - 14:17 #6
Har prøvet Eudora, den kunne jeg ikke få til connecte til min webmail.Det går på at hente og sende via webmail så den må vel nødvendigvis køre port 80
Avatar billede codpiece Nybegynder
09. maj 2003 - 13:35 #7
http://mrbook.org/mrpostman/ klarer hotmail og yahoo + et par stykker til. Prøv den

// codpiece
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 18:14 #8
Mit var faktisk opgså et svar dvs. Eudora mail fra www.eudora.com