Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
11. april 2003 - 18:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Intet billede

Jeg sidder med en AMD Athlon 700 MHz boxed på et Asus K7M motherboard...

Når jeg tænder computeren, er der slet ikke ngoet billede på skærmen, den tænder ikke engang for skærmen. Har testet med 2 grafikkort, så det må være noget andet, den er gal med. Man kan høre, at den starter op for harddiskene, og at den kommer lidt ind...

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være i vejen?

Har også prøvet at fjerne ram/harddiske og prøvet med ny strømforsyning
Avatar billede janeamil Nybegynder
11. april 2003 - 19:03 #1
hvad med skærmen?
Avatar billede Hans Frederik Novice
11. april 2003 - 19:15 #2
hmm.. har du rodet med bios.. opdateret o.l.??
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
11. april 2003 - 19:17 #3
Der var noget med netkortet inden den gik i sort... Men det har jeg prøvet at tage ud.

Det er ikke skærmen
Avatar billede amd Nybegynder
11. april 2003 - 20:37 #4
Prøv evt at tage grafikkortet op og pres det godt ned igen... jeg har før samlet computere hvor folk har oplevet de var gået i sort!
Det har været derfor 2 gange.
har du sat pc speakeren til??
For hvis du har det så bør den nemlig komme med en fejlkode!
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
11. april 2003 - 22:07 #5
Hey...

Den ved PC speakeren har jeg ikke prøve. Det vil jeg lige se til.

Men jeg har prøvet 2 forskellige grafikkort, såååh... Men det kunne selvfølgelig være fordi den skal presses ordentligt ned.
Avatar billede amd Nybegynder
11. april 2003 - 22:11 #6
Har du evt. en ekstra ram klods du ka prøve med ?
Avatar billede Hans Frederik Novice
11. april 2003 - 22:14 #7
hva med CPU'en, er den OK??
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
11. april 2003 - 23:14 #8
Det ved jeg ikke... Men den giver en fejlkode, så jeg skal lige have fudnet den manual jeg ikke ved hvor er.

5 sec mellem hvert bip...
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
11. april 2003 - 23:48 #9
Det må være noget med CPUen
Avatar billede whpsnp Nybegynder
12. april 2003 - 10:19 #10
jeg havde på et tidspunkt et lignende problem. det viste sig at være ram'en den var gal med.prøv evt at sætte en anden ram-blok i...
Avatar billede Hans Frederik Novice
12. april 2003 - 12:28 #11
AMD athlon 700.. er det ik en slot A?? i så fald.. prøv at pil den af og sæt den ordentlig i igen.. som med grafikkortet
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
12. april 2003 - 13:19 #12
Jo, det er slot A... Har prøvet at tage den af og sætte den på igen
Avatar billede Hans Frederik Novice
12. april 2003 - 20:38 #13
k.. har du prøvet at nulstille BIOS.. enten ved at tage batteriet ud, eller ved at flytte jumberen?