Avatar billede thedude22 Nybegynder
11. april 2003 - 16:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ang. en mærkelig fil

Jeg har lige lånt et spil af en af mine venner, og han har lagt den ene del af filen ned på cd2 som en C00 fil.
Hvad er det for en fil, og kan den extractes. I tilfældet, hvad slags program skal jeg bruge.
Avatar billede halifax Nybegynder
11. april 2003 - 16:19 #1
Tjaa  Hvis det er et spil med licens til bør du nok slet ikke have det på din pc, da det er din vens licens. I så fald får du nok ikke hjælp på E.dk da det er imod reglerne at hjælpe til at omgå licensregler for produkter, også spil.
Så du må nok lige fortælle,hvad for et spil det er.
Avatar billede thedude22 Nybegynder
11. april 2003 - 16:53 #2
Det er C&C Generals
Avatar billede halifax Nybegynder
12. april 2003 - 01:25 #3
Er det en fuld version med licens er det næppe lovligt at give det videre til andre - ej heller at få hjælp hertil på Eksperten.
Synes du selv skal lave et svar og akceptere så spørgsmålet lukkes.
Avatar billede fcs Novice
15. april 2003 - 11:21 #4
Da det ser ud til at dreje sig om et ulovligt spørgsmål, bedes du lukke det indenfor 48 timer. Sker dette ikke, deaktiveres din bruger.

FCS/Coadmin
Avatar billede thedude22 Nybegynder
16. april 2003 - 15:07 #5
Hvordan lukker jeg så dette spørgsmål?
Avatar billede halifax Nybegynder
16. april 2003 - 15:23 #6
Du laver selv et svar og akcepterer det bagefter. Så lukkes spm.
se 12-04-2003 01:25:12 - Synes du selv skal lave et svar og akceptere så spørgsmålet lukkes.
Avatar billede thedude22 Nybegynder
17. april 2003 - 09:39 #7
LUK LUK LUK