Avatar billede Jman Praktikant
10. april 2003 - 14:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

x nye indlæg

Hvorfor har man egentlig refresh-funktionen forbeholdt eksperten-pro brugere?
Ja, ikke-rpo brugere kan ikke se antal nye indlæg, men til gengæld kan de sidde og trykke f5 i en uendelighed. Er det ikke mere belastende, rent trafikmæssigt, i stedet for at lade det være en feature for alle.. ?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
10. april 2003 - 15:25 #1
Jeg er ikke selv pro-bruger, men sådan er det jo, dem der betaler får også den nyttige service.
Avatar billede Jman Praktikant
10. april 2003 - 15:36 #2
Enig - men er det en nyttig service.. eller er det blot en ekstra-ekstra ting man får for pengene . Det primære er vel at man får mulighden for at fjerne reklamer
Avatar billede mat Nybegynder
10. april 2003 - 22:57 #3
Det er en dejlig ting, når jeg er i andre fora griber jeg mig selv i at sidde og kigge efter den :)
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2003 - 08:29 #4
jeg mener det er en god service og du vil jo gerne have den ikke??

så derfor er det en service og ikke bare en xtra ting
Avatar billede Jman Praktikant
11. april 2003 - 08:35 #5
Jeg mener ikke det er en service - tværtimod. Uagtet om jeg er pro-medlem eller ej skal det da ikke genere mig at trykke f5 (tværtimod stresser det, når man skal indtaste en løsning og se at andre kommer før :)
Min pointe var at det er unødig trafik at brugeren skal sidde og refresh'e for at se om der er kommet nye indlæg, når det kunne lade sig gøre via funktionen "x nye indlæg"
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2003 - 08:38 #6
det var en af de ting der gjorde at jeg valgete at betale for det jeg kan godt lide at se om der er kommet nye indlæg på den måde.
specialt i de spørgsmål jeg selv har stillet
Avatar billede Jman Praktikant
11. april 2003 - 09:24 #7
Ja, det kan jeg også godt .. jeg eeeeelsker at se at der er kommet nye indlæg :)
Men det er, i mine øjne, stadig ikke en service - mere en feature...
Det er jo ikke svært at tjekke mail eller refreshe siden for at se om der er kommet nye indlæg ;)
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2003 - 09:41 #8
nej ok men der skal jo være nogen fordele ved at være pro og det med reklamerne er ikke nok i mine øjne
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
13. april 2003 - 15:56 #9
det er snart blevet sådan at det koster penge bare for at se på eksperten de er blevet for pengegriske efter min mening
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
20. april 2003 - 20:07 #10
takker for point