Avatar billede Slettet bruger
07. april 2003 - 15:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

typografi

typografi er ca. halvdelen af et design, og 100% afgørende for om et design bliver pænt og harmonisk eller ej, men alligevel et overset element hos de fleste..... Måske er det derfor det ikke har sin egen kategori (eller er jeg blind), men det syns jeg nu det burde få :)

poppe
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. april 2003 - 15:12 #1
det kan vi da hurtigt blive enige om, måske skyldes det at det er de færreste der har råd til at bruge Adobe fonte der jo skal købes og fontene i Windows er hurtigt til at overse, der er ikke megen variation at hente her.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2003 - 15:21 #2
ville være en god ide kan kun bakke op
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2003 - 15:22 #3
hmm....... kunne man mon ikk få lidt dabat om det?
Avatar billede m-alo Nybegynder
09. april 2003 - 15:27 #4
retaxes>>Det er nu alligevel forbavsende hvor meget der kan varieres alene med en enkelt font. Folk bruger bare ikke de virkemidler de har til rådighed!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
09. april 2003 - 15:36 #5
interessant ide. ikke mindst fordi der er ekspert-viden til rådighed, og en hel del brugere ikke aner en pind om det, men potentielt får brug for det.
Avatar billede lee Nybegynder
09. april 2003 - 16:09 #6
Rigtig god ide poppe...

kniber lige lidt brok over at skulle logge ind hver gang jeg kigger forbi... suk.

/Lee
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 18:42 #7
lukker vist bare :D