Avatar billede hono Nybegynder
04. april 2003 - 17:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Filstumper og lyd

Jeg har fået et videoredigeringsprogram, og kunne godt tænke mig at prøve at bruge det lidt. Jeg søger i den forbindelse en masse filmstumper jeg kan sidde og klippe og klistrer i. Det skal allerhelst være nogle i stil med dem man kunne se TV-Avisen, altså f.eks. med Bush, Blair, Saddam, Krig og internationale "topskikkelser". Jeg kunne også godt tænke mig nogle lydstumper man frit kan benytte i sine film.

Det hele skal være gratis.

På forhånd tak

Hono
Avatar billede martex Nybegynder
04. april 2003 - 17:07 #1
www.cnn.com er der både radiolydfiler, videoklip og andre gode ting. Du skal bare scrolle lidt rundt siden...
Avatar billede martex Nybegynder
04. april 2003 - 17:08 #2
Øhh. Det er muligt at du skal betale nogen af stederne....
Avatar billede hono Nybegynder
17. april 2003 - 17:40 #3
.