Avatar billede jaksen51 Nybegynder
04. april 2003 - 10:08 Der er 4 kommentarer

Server Application Unavailable

Jeg har tidligere kunnet køre denne webapplication uden problemer og mine andre webapp. kører stadig fint, men nu får jeg på denne ene app. følgende fejl:

Server Application Unavailable
The web application you are attempting to access on this
web server is currently unavailable.  Please hit
the "Refresh" button in your web browser to retry your
request.
Administrator Note: An error message detailing the cause
of this specific request failure can be found in the
system event log of the web server. Please review this log
entry to discover what caused this error to occur.

Der står ikke noget i eventloggen og jeg kan ikke se at indstillingen i den virtuelle mappe på IIS er forskellige for de apps, der virker og den her der ikke gør.
Jeg kører XP pro., og IIS 5.0 med en sql2000 bagved.

Er der nogen der har en ide til hvor jeg skal starte med at lede
Avatar billede askhoej Praktikant
04. april 2003 - 10:16 #1
Prøv at genstarte IIS
Avatar billede odegaard Nybegynder
04. april 2003 - 10:23 #2
Problemet sker ofte når du laver en uendelig løkke. Så genstarter ASP.NET fortolkeren hver gang siden forsøges vist.
Avatar billede jaksen51 Nybegynder
04. april 2003 - 12:28 #3
Jeg har forsøgt genstart af IIS'en og jeg har ikke ændret i ASP.NET koden.
Avatar billede verakso Nybegynder
09. april 2003 - 11:12 #4
Er du nu helt sikker?
I alle tilfælde, hvis din app benytter sig af "Code-behind" og ikke har koden inline i ASPX siderne, så prøv at rekompilere app'en.
Denne fejl ses også hyppigt, når der er lavet lidt ændringer men at DLL i BIN mappen ikke er tilsvarende.