Avatar billede add2me.dk Nybegynder
16. november 2000 - 12:57 Der er 118 kommentarer og
1 løsning

Bannere søges til add2me.dk nye exit program

Dette spørgsmål opretter vi engnag til da vi kom til at lukke det ved en fejl
Banner søges til vort nye  exit program
Der er frit slag med hensyn til tekst og udsende de må gerne være animeret
der kan hentes mere info her
http://www.add2me.dk/exit
Det drejer sig i alt sin enkelthed om at man kan få 70% mere trafik til sit site ved at tilmelde sig systemet
vi skal bruge et banner i følgende str.
468x60
250x60
100x30
På forhånd Tak
add2me.dk
Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. november 2000 - 13:15 #1
Jeg kan sagtens lave det.
Det bliver 4 timer af 600 kr stykket !
Avatar billede blazer Nybegynder
16. november 2000 - 13:16 #2
stod der noget om at de ville give penge for det?
Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. november 2000 - 13:22 #3
næææhh, men stod der de ikke ville ? *doh*

Den slags arbejde han beder om er noget som enhver med respekt for sit fag vil tage penge for.

Hvem fanden gider have 600 point for at skulle bruge x antal timer på at sidde og lave et banner til ham som han skal bruge til at tjene penge på.
Avatar billede blazer Nybegynder
16. november 2000 - 13:23 #4
nogen gør!

JEg syntes bare at det er pisseuhøflidt at blande penge ind i det når at det ikke er i job kategorien eller han nævner noget om penge...(yderligere så når han udlovor 600 points burde du da kunne gætte at penge ikke er involveret!)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. november 2000 - 13:26 #5
okay han har ikke postet det i job og hvad så? - det er stadigvæk et job han beder udført. At han så er et fjols der ikke kan finde ud af at poste i den rigtige kategori (fordi hvad har billedbehandlingsporgrammer med det han søget at gøre?) gør det jo ikke bedre :o)

Hvorvidt det er uhøfligt at bringe penge ind i det eller ej, er helt op til dig. Perosnligt mener jeg det er rart at få afvide hvad markedsprisen er på den slags opgaver når man spørger.
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:33 #6
Jeg vil gerne gøre det for 5.500,00 eks moms - men så skal der slås til nu !!
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:35 #7
Jeg skal kun ha\' 800,- ex. moms stykket.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
16. november 2000 - 13:35 #8
Jeg kan godt overgå KNAS... 5.500,00 eks moms - men så har du tilgengæld 5 minutters betænkningstid.
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:36 #9
I er kunkurrence forvridende !!! - det synes jeg tilgengæld er svineri !
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:38 #10
OK, jeg gi\'r mig... 750 ex. moms!
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:39 #11
Er der nogen der ved hvilket program man laver bannere med ??
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
16. november 2000 - 13:39 #12
Ok... Din betænkningstid er just forlænget med 10 minutter!!!!!!!

Tag den!
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:40 #13
700... Men så er det sgu også slut...
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
16. november 2000 - 13:40 #14
KNAS >> Jeg tror man kan gøre det med Publisher fra Microsoft...
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. november 2000 - 13:40 #15
hvaaa\' skulle vi ikke få pjatdebat over i fri-debat ???

knas >> jeg laver bannere primært i Photoshop og animerer med Image Ready.
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:41 #16
Ligger der en Microsoft på falkoner alle ??
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:41 #17
Hej! Jeg kan lave bannere..
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:42 #18
knas>> du kan hente microsoft her: www.tucows.com
Avatar billede juul8 Nybegynder
16. november 2000 - 13:42 #19
Kan man ikke lave bannere i Word ?
Jeg var engang på et kursus med VUC, hvor vi lavede nogle rigtig flotte bryllups indbydelser i Word, så mon ikke man kan lave et par fikse bannere, evt. med nogle clip-arts !
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:43 #20
Det kan jeg også. Jeg bruger næsten altid Paint, fordi det er så let at bruge. Og så er de i BMP, som man kan lave om igen hvis man vil.
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 13:44 #21
Programmet virker jo ikke!
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:44 #22
juul8>> Det kan man sagtens.. Jeg er uddannet webdesigner og lavede altid bannere i word (med mange forskellige clip-arts) tidligere!! Du kan også hente word på www.tucows.com/download/microsoft/warez/word/bannerz
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:44 #23
martin>> det skal bare f-progges.....
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:44 #24
Jeg har også Microsoft på min computer!
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:47 #25
johannesen>> hvad er password til microsoft? Jeg kan ikke få den til at acceptere med det jeg fik fra tucows..
Er der nogen der ved om man kun må hente en microsoft licens?? Skal man betale hvis man skal bruge flere? f.eks. til andre computere..
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 13:47 #26
Skulle der ikke komme en pop-up ???

Jeg har prøver www.adexit.com hvor det virker perfekt, det ligner forresten en kopi, men jeg får ingen pop up i Add2Me\'s program!!!
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:48 #27
Her er lidt til WinME:

B6BYC-6T7C3-4PXRW-2XKWB-GYV33
RBDC9-VTRC8-D7972-J97JY-PRVMG
HBTD9-6P338-XT2MV-QBTTF-WPGGB
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:48 #28
zhane>> Jeg er ret sikker på det koster knaster !!! - jeg købte engang webphone, det var dyrt, og så virkede det ikke selvom jeg fulgte manualen og trykkede 0 for at komme ud....
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:50 #29
johannesen>> tak.. må jeg give 1 af dem videre?? Er der nogen der vil ha\' det sidste password. jeg skal bare bruge de 2!

knas>> nogen gange skal man trykke 1001.. Det er noget nyt som mange bruger for at spare penge.. Det står desværre ikke i de nye manualer endnu..
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:50 #30
Jeg vil gerne have lavet et indkøbssystem, jeg gi\'r 523 point - anyone ??
Avatar billede blazer Nybegynder
16. november 2000 - 13:51 #31
johannesen>>>BYE BYE
Avatar billede juul8 Nybegynder
16. november 2000 - 13:51 #32
Knas>> Jeg havde det samme problem med mit web-tv. Jeg har prøvet at trykke på alle taster fra 1-9, men uden resultat desværre.
Måske er det fordi jeg ikke har købt det net der høre til !?
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:52 #33
Jeg vil gerne have nogle penge!
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 13:52 #34
Det der banner ik\' ... maa det vaere paa Mandarin og handle om biler??
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:52 #35
Hvis der er nogen der skal have lavet bannere, så vil jeg gerne gøre det!! Det er seriøst..

johannesen>> tak for koderne igen.. det virker perfekt nu!
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:52 #36
juul8>> Kan vi mødes ??
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:52 #37
blazer>>>HEJ HEJ
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:53 #38
Riber>>> Hellere appelsin eller citron!
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:53 #39
riber>> hvor mange kan du lave inden kl. 16.00?? jeg har lige fundet en køber...... er du dyr?
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 13:55 #40
Inden klokken 16 ... saa har jeg masser af tid .. det er jo foerst imorgen ... hvor mange skal jeg skaffe til dig?
Avatar billede memphis Nybegynder
16. november 2000 - 13:55 #41
>> Hvad var det lige man skulle få ud af dette her???
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:56 #42
riber>> jeg tror 3 til at starte med!! kan du lave noget med orange farver??? Jeg laver nemlig ikke bannere med orange, for mit grafikkort kan ikke tyde den farve!
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:56 #43
Når jeg i Word, skal have fjernet baggrunden fra mit 460x68 banner, er det så ctrl+delete - eller fjerner det hele laget fra forgrunden med clip arten ??
Avatar billede juul8 Nybegynder
16. november 2000 - 13:56 #44
KNAS>> Ja, men husk din manual, det er så pinligt det andet !
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 13:57 #45
Johannesen>> appelsin ... nix ... durian ... det smager af lort og kan faa fly til at vende om pga lugten ... no shit!
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:57 #46
Ok, jeg har det første banner klart !!
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:57 #47
knas>> er baggrunden orange?? Hvis ikke, så kan jeg godt gøre det for dig for 100 kr.
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:58 #48
Hvis man går på internettet, så kan man jo bare tage nogle andre siders bannere hvis man er pissefattig og ikke gider arbejde.
Jeg kender én der har gjort det, og nu er han pisserig og har en stor stor bil. Den er flot!
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 13:58 #49
Hvor kan jeg uploade ?? - og er det rigtigt at det er gratis hos x-files ??
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 13:58 #50
Zhane>> det er bare iorden ... orange er min yndlingsfarve ... lige efter pink ...
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 13:58 #51
johannesen>> må man gerne det?
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 13:59 #52
Jeg har arbejdet med tryksager i mange år og er nu begyndt på Internet grafik også. Jeg kan evt. lave noget til 256,- pr farve hvis det skulle være!
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 13:59 #53
ja
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 14:00 #54
riber>> hvis du smager durian, så skal du bare drikke vand af skrællen bagefter.. så får du ike den grimme eftersmag.. Jeg gir\' også en EXTRA ØL, hvis du tør spise en.. (hepz.. jeg HAR været der)
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 14:00 #55
... den oplyste pris er uden moms!
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 14:01 #56
Jeg er også uden moms!
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 14:02 #57
Jeg vil altså gerne ha\' moms, hvis i alligevel ikke vil ha den.. Er det \'kay?
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 14:02 #58
zhane >> naah du har vaeret der ... jeg er der ...

Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 14:02 #59
Jeg har lige fundet det ultimative... nu kan du downloade en kopi af Internettet. Men vil i andre råde mig til at gøre det med mit 56k modem?

Adresse: http://www.blacklung.org/features/download/download_ie.html
Avatar billede dellestink Nybegynder
16. november 2000 - 14:04 #60
du kan bruge hvad fanden du ønsker, forstår du det?
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 14:04 #61
martin>> Jeg tror der er virus i den der.. Det stod der noget om i et blad i sidste uge
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 14:06 #62
jeg naegter at tro det ... hele internettet kan nu downloades .... er det zippet???
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 14:07 #63
jeps... zippet
Avatar billede dellestink Nybegynder
16. november 2000 - 14:07 #64
jeg skal zippe dig
Avatar billede knas Nybegynder
16. november 2000 - 14:07 #65
I sender altså mail til mig hver gang i svarer - gidder i ikke lige stoppe med det ??!!
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 14:07 #66
riber>> det er rigtigt.. jeg har bare ikke url\'en til det.. Det er nogte med at der er nogen der har hacket internettet, så man bare selv kan hente det hvis at man har et modem derderhjemme..
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 14:09 #67
ER DER NOGEN DER HAR TELEFONNUMMERET TIL DOMINOS PIZZA?
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 14:10 #68
Knas>> det goer vi kun fordi du er saa dejlig ...

zhane>> aj hvor saaaajtttt!!!!
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 14:10 #69
33123456, eller?
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 14:10 #70
̨ž³µÄÒ»°ã´ó±Š½¡¿µÙYӍ£¨Ðl½Ì£©¾WÕ¾¾Wí“ÔÚß^È¥ÈýÄêégÓÐÁËï@ÖøµÄ°lÕ¹¡£ß@Щ¾WÕ¾¾Wí“ÒÀÆäé_°lÕߵIJ»Í¬¿ÉÒÔ·ÖžéÎåº£±£©‚€ÈË¡¢£²£©¾CºÏátÔº¡¢£³£©ÐlÉúÐÐÕþ™C˜‹¡¢£´£©Ìض¨¼²²¡µÄ…f•þ»ò»ù½ð•þ¡¢ºÍ£µ£©É̘IÐԵľWÕ¾¾Wí“¡£ÆäÖУ¬µÚ¶þľCºÏátÔº¾WÕ¾ÔÚ”µÁ¿Éρ״ó¶à”µ£¬µ«ƒÈÈÝÆ·Ù|Ë®œÊ„t¸÷átÔºég¸÷Óв¡£Ì¨ž³µÄÐl½Ì¾WÕ¾¾W퓵Ľ¨Á¢ëmÈ»±È‡øÍâÔÚßM¶ÈÉÏÉÔ΢ÂýһЩµ«ÈÔÀ^ÀmÔÚßMÕ¹ÖУ¬¬FÔÚÐèÒª·e˜O×öµÄÊǽ¨Á¢¸ü¶à¾WÕ¾¾W퓺ͼӏŠ¾WÕ¾¾W퓵ăÈÈÝË®œÊKÒÔÃ÷ï@µÄ˜ËÕIָʾÐl½Ì¾Wí“ÔÚátÔº¾WÕ¾ÖеÄËùÔÚλÖá£ÔÚß^È¥ºÍ¬FÔÚ£¬‚€È˵ľWÕ¾¾Wí“¿´í•º•r±È¾CºÏátÔºµÄ¾WÕ¾Ý^ÊÜšgÓ­£¬µ«ÒÔéLÆÚµÄÕ¹ÍûíÕf£¬ÒÔÆäÐÛºñµÄØ”Á¦ºÍÈËÁ¦Ö§Ô®£¬¾CºÏátÔºµÄ¾WÕ¾¾ßÓÐ×´óµÄ“Á¦¡£žéÁËʹÐl½Ì¾WÕ¾¾W퓳ɞéÍÆ„Ó‡øÃñ½¡¿µºÍ·ÀÖμ²²¡µÄÔ­„ÓÁ¦£¬Õþ¸®ÐlÉúÓÐêP®”¾Ö‘ªÔ“ƒËÙÓ†¶¨Ò»ÍêÕûµÄÓ‹®‹ºÍÔuèaÖƶȼ°ÔOÖÃŒ£ØŸÎ¯†T•þ×öžéˆÌÐн¨Á¢ºÍÔuèaÒ»°ã´ó±Š½¡¿µÙYӍ¾WÕ¾µÄ»ùœÊºÍ…¢¿¼£¬¶øátŒWԺУ„tÒËŒ¢ÐlÉú½ÌÓýһ헰üÀ¨Ôڽ̆TµÄát¯Ÿ·þ„Õ¡¢Ñо¿¡¢½ÌÓýÈýí—ØŸÈÎÖеĽÌÓýí—Ï£¬×öžéÉýµÈÔuŒµÄÒÀ“þÖ®Ò»
Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. november 2000 - 14:11 #71
Zhane>

Kbh : 33 1 2 3 4 5 6

Roskilde: 46  36 1 2 3 4
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 14:11 #72
kender riber og knas hinanden??

tak johannesen.. skal du ha\' en med?
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 14:12 #73
Naaajj ... jeg havde ellers lige skrevet koden paa mandarin til ME ... vil jo ikke spores ...
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 14:12 #74
riber>> kan du ikke bruge det andet tastatur???
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 14:14 #75
zhane >> det bliver jeg vist noed til ... det skod her vil jo ikke tage min mandarin.

Og om jeg kender knas ... jeg har hoert om han ... det ham med issen ...???
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 14:16 #76
Riber >> Det er alså de færrste der kan læse Mandarin *G*
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 14:19 #77
martin >> jo jo ... men Copernic har lavet en oversaetter ... den er sej ..
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 14:21 #78
hvad fanden går der galt for jer....find en chat og lad være med at punke mandens spørgsmål.
Manden mener det nok seriøst ik´

I er en skændsel for alle respektable brugere af Eksperten.dk
Avatar billede riber Nybegynder
16. november 2000 - 14:21 #79
jeg skal i seng ... klokken er mange ...
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 14:25 #80
prodic>> Hvad betyder punke?
Avatar billede lohmann Nybegynder
16. november 2000 - 14:28 #81
Jeg er mildest talt glad for, at jeg faldt over denne tråd. Mit firma skal også have produceret banners, men hvis folk ikke vil designe vores banners, tjene de penge vi gerne vil betale, o.s.v., så burde ethvert barn under 10 år tie stille. Det er folk som jer der gør denne side ubrugelig for os andre.
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 14:29 #82
det er rent faktisk et engelsk ord som i den senere tid er optaget i det danske sprog. Spørg evt din engelsk-lærer, han kan nok forklare dig det. Eller find en Slang-ordbog, hvis du da kan finde ud af at slå op i den. :-)
Avatar billede juul8 Nybegynder
16. november 2000 - 14:31 #83
Hey !! Jeg mangler forresten en pakke Tic Tac !!
Avatar billede zhane Nybegynder
16. november 2000 - 14:34 #84
juul8>> TOM
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 14:36 #85
lohmann : håber ikke at disse \"fjolser\" lader dig
skræmme væk fra eksperten.dk, som rent faktisk er
et seriøst forum hvor man oftest kan finde nogle
folk der mener det seriøst.
Se blandt andet blandt de øverste i spørgsmålet
de er blandt nogle af dem der mener det seriøst
og bruger eksperten på den tiltænkte måde.
Avatar billede dellestink Nybegynder
16. november 2000 - 14:47 #86
ja menhvad er da den tiltænkte måde...vi er nødt til at anskue dette fra en objektiv filosofistisk synsvinkel. det er vigtigt at alle kommer til orde og at inge føler sig forbigået.
vi lever trods alt i et informationssamfund hvor den enkelte selv må gå ind og bedømme hvad der er væsentligt og ikke væsentligt.

kun således kan vi opretholde et sandt demokrati.
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 14:52 #87
delle :
vil du kalde
Kommentar fra riber

for seriøs brug af eksperten.dk?

I såfald er der noget jeg ikke fatter.

og filosofistisk - mener du filosofisk?
Avatar billede dellestink Nybegynder
16. november 2000 - 14:55 #88
nej, filosofistisk, vi lever i informationistisk samfund hvor enhver lægger i ordene hvad man selv synes er cool - det er bedst
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 14:59 #89
i et informativt samfund eller bare informationssamfund?

Nevermind, det her spørgsmål bliver aldrig seriøst igen.
Avatar billede johannesen Nybegynder
16. november 2000 - 14:59 #90
Korrekt skatter! Aldrig mere seriøsitet!
Avatar billede dellestink Nybegynder
16. november 2000 - 15:09 #91
endelig et fornuftigt menneske, godt gået johannesen.

det er vigtigt at få en dialog igang her, håber ikke du bærer nag, Pro Dick, jo det gør jeg egentlig.......
Avatar billede dellestink Nybegynder
16. november 2000 - 15:12 #92
kom nu johennesen skal vi ikke sætte ind dialog igang, skal vi ikke diskutere korrekt ophængning af svinekød eller drivhuseffek eller sådan noget?

det er enormt spændende emner på hver deres måde...
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 15:12 #93
prodic>> Hvis du slog Mandarin til på din computer... så kunne du også læse hvad riber skrev!

Så det store spørgsmål er om hans kommentar ikke gavner informations samfundet? Det er vel op til enhver bruger at være up-to-date - eller?
Avatar billede dellestink Nybegynder
16. november 2000 - 15:14 #94
det er kraftedme den mest grinerenhjemmeside jeg nogen sinde har været inde på, fuck har vi det ikke barre GRINEREN!!!!!!!!!!?!?!?!
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
16. november 2000 - 15:49 #95
Det var da godt nok en flok barnlige kommentarer
er det virkelig det bedste eksperten formår

>> Osaka_san
er det da sådan at du har en del timer her i arbejdstiden hvor din arbejdsgiver ikke har noget imod at du laver betalingsarbejde ?? eller det er måske din arbejdsgiver der sender en faktura??

Det var da godt nok en flok barnlige kommentarer
er det virkelig det bedste eksperten formår.

Jeg tror vi dropper eksperten og finder en anden der kan lave vore bannere

Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. november 2000 - 16:29 #96
add2me>>

Nej hverken det ene eller det andet. Med andre ord, jeg laver ikke betalingsarbejde i min arbejdstid og nej det er ikke min nuværende arbejdsgiver der fakturere den slags.

Derimod findes der et begreb der hedder fritid og det er som regel på de tidspunkter jeg laver freelance betalingsarbejde.

Hovedsagen til at jeg skrev kommentaren/svaret var for at fortælle at jeg fandt det temmelig ynkeligt at spise en person af med 600 pebbernødder, i stedet for at betale rigtige menneskepenge således som alle andre proffesionelle firmaer gør. Det kan godt være der er nogen der vil lave bannere for add2me for 600 point, men resultatet bliver så også derefter.

/hygge og god jagt
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 16:39 #97
martin : Og hvor tit får jeg brug for at Mandarin?
og hvad har det med spørgsmålet at gøre?
Denne hjemmeside/forum er ikke ment til den slags brug.

Og dellestink  - inden du begynder at blande dig i et spørgsmål, var det så ikke en ide at orientere sig om hvad det gik ud på?

Et eller andet siger mig at i måske kender hinanden? eller hvem ved måske er i den samme person

add2me : Bedre held næste gang, i et lidt mer seriøst spørgsmål, uden de navneløse\'s åndsvage kommentarer. Der plejer ellers at være ret seriøst på Eksperten.dk - indtil i dag.
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 17:33 #98
prodic>> Jeg ved da ikke hvor tit du får brug for Mandarin! Men jeg vil da mene at det er meget naturligt at have installeret Russisk og de asiasiske tegnsæt - sådan at man kan se mere end 25% af Internettet!

Man skal jo ikke glemme at mange af de ikke vestlandske sider indeholder spændende ting, som man ikke finder andre stede - så hvorfor du ikke får brug for Mandarin, ja - det kan jeg ikke svarre på!

Men det kan da undre en lidt at Eksperten ikke oversætter udenlandske tegn til HTML - eks.:
Russisk = Русский
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:40 #99
Martin : Jeg har ikke brug for de sidste 25%, da jeg finder det jeg skal bruge på mere standardiserede sider hvis man kigger på det anvendte sprog.
Og hvis du med spændende ting mener den mere suspekte slags, så har jeg heller ikke brug for det.
Avatar billede martin Nybegynder
16. november 2000 - 17:54 #100
pronic>> jeg mener nu de sidste 75% af Internettet!

... og, nej, jeg snakker ikke ulovlige eller mærklige ting!
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 18:00 #101
Martin : Jeg ved ikke hvad du søger på, men det er ikke de samme sider som jeg kigger på. Havde jeg brug for andre sprog havde jeg såmænd nok også installeret dem. Men det har jeg ikke.
Slut herfra. Igen er vi kommet Off-topic.
Avatar billede bbs Nybegynder
16. november 2000 - 20:29 #102
Jeg vil kigge på det!
Vent med at lukke dette spm. til på Tirsdag, da jeg regner med at være færdig der.
Avatar billede dellestink Nybegynder
16. november 2000 - 21:14 #103
ja, så er jeg her igen drenge, jeg ville bare lige sige at jeg ikke har glemt jer, det er en enormt fed diskussion i har kørende der,  gid det var mig der diskuterede så fede emner, altså det var bare det jeg ville sige----og martin..ne\'r heard of hem!!!!!!!!!!!
Avatar billede tovarisj Nybegynder
17. november 2000 - 00:50 #104
ud over at jeg er fuldstændig enig med prodic i dette spørgsmål, så vil jeg sige til prodic tror du ikke selv du skal svare på nogle spørgsmål istedet for at lege bussemand på eksperten.dk det er trods alt det man har adminer til...... hmmm

ja ja jeg ved godt at admin på eksperten ikke er af den mere kløgtige type adminer men aligevel...!
Avatar billede prodic Mester
17. november 2000 - 13:58 #105
tova : Det kan da godt være, men at ødelægge en mands spørgsmål på den måde er da for langt ude.
Og hvis ikke nogle tager kontakt til admin så bliver det jo bare ved, og så er jeg ikke ret meget længere deltager på Eksperten.dk
Avatar billede tovarisj Nybegynder
17. november 2000 - 17:26 #106
Ja det er derfor jeg skriver at jeg er fuldstændig enig med dig i dette spørgsmål men jeg mener bare at du måske skulle lave noget andet end kun at rende rundt og lege politimand.
Avatar billede prodic Mester
17. november 2000 - 17:48 #107
Hvis du kigger på mine besvarede spørgsmål, så
kan du nok også se at jeg laver andet. Men hvis
Eksperten.dk skal opretholde en bare nogenlunde
acceptabel standard er der jo nogle der er nødt
til at gøre Admin opmærksome på \"forkert\" brug.
OG jeg leger ikke Politimand. Jeg kan da ikke
gøre for at du har brudt en regel, som du måske
ikke var klar over eksisterede men nok burde
have kendt til da du har deltaget i lang tid.
Kan du ikke selv se hvad der ville ske med alle
de brugere som ikke rent faktisk bruger forummet
på den planlagte måde. De vil stille og roligt
forlade Eksperten.dk og så kan I/andre sidde
tilbage med de personer som er skyld i min harme.
Men held og lykke med det.
Men tag endeligt et kig på mine besvarede spørgsmål
de skulle gerne kunne overbevise dig om at jeg
rent faktisk lave andet. I såfald ligger jeg
ret godt hvad angår point. Så et eller andet, må
jeg jo have lavet udover at lege Politi&Røvere.
Men forstår godt du har en negativ holdning, det
har du også helt ret til.
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
17. november 2000 - 20:22 #108
Mange tak til de par stykker som har fornuften
i behold men som Prodic siger så er det her forum bestemt ikke værd at bruge så længe der er så mange barnlige sjæle herinde
add2me.dk
Avatar billede tovarisj Nybegynder
18. november 2000 - 01:52 #109
Det er lidt svært at kende en regel når den IKKE står skrevet nogen steder.
Avatar billede tovarisj Nybegynder
18. november 2000 - 01:52 #110
Man kan jo heller ikke lave en lov uden at sige det til nogen som helst, så er det ikke en lov.
Avatar billede prodic Mester
18. november 2000 - 14:30 #111
tova : ang det med reglen. Så har admin vist svaret
i det spørgsmål du selv har oprettet.
Og at ødelægge en mands spørgsmål med ligegyldige
kommentarer er ikke en regel, men pli.
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
18. november 2000 - 14:55 #112
Kan vi hermed lukke sp og
udlede at der ikke er nogen der vil lave et banner til os
add2me.dk
Avatar billede prodic Mester
18. november 2000 - 14:58 #113
Det kan godt være der rent faktisk er nogen, men
de gider nok ikke læse alle de kommentarer igennem
for at finde ud af at du stadigvæk mangler
nogle bannere.
Avatar billede tovarisj Nybegynder
18. november 2000 - 19:14 #114
Hey prodic har du et icq nummer ???? Da jeg meget gerne vil diskutere det her med dig, uden at ødelægge mandens spørgsmål mere end højst nødvendigt! :)
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 19:20 #115
HEJSA JEG VIL GERNE LAVE ET BARE GIV MIG FLERE OPLYSNINGERE OM OPGAVEN HILSEN BACKONFIX.COM
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 19:21 #116
<b>HEJSA JEG VIL GERNE LAVE ET BARE GIV MIG FLERE OPLYSNINGERE OM OPGAVEN HILSEN BACKONFIX.COM </b>
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
18. november 2000 - 21:08 #117
Der er frit slag med hensyn til tekst og udsende de må gerne være animeret
der kan hentes mere info her
http://www.add2me.dk/exit
>>backonfix
Det drejer sig i alt sin enkelthed om at man kan få 70% mere trafik til sit site ved at tilmelde sig systemet
vi skal bruge et banner i følgende str.
468x60
250x60
100x30
add2me.dk
Avatar billede osaka_san Nybegynder
18. november 2000 - 23:37 #118
Sjovt nok at backonfix tilbyder at lave bannere når han samtidig har sådan et spørgsmål kørende :o)

http://www.eksperten.dk/spm/34018
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
21. november 2000 - 17:04 #119
Vi lukker det her