Avatar billede sfc Nybegynder
03. april 2003 - 10:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mangler lille database

Jeg er ikke vildt god til access, men alligevel har jeg nu rodet mig ud i en situation, hvor jeg mangler en database  der kan bruges til online shopping... Den skal ikke indholde ret meget... Men jeg vil sætte pris på hvis en venlig sjæl har et eksemple på hvorledes sådan en database i access kan se ud liggende et sted og gerne vil sende den til mig, så jeg kan se hvordan man laver en med relationer osv."

Min e-mail er haf@post6.tele.dk

på forhånd tak.
Avatar billede brops Nybegynder
03. april 2003 - 10:07 #1
hej jeg sender lige en database, jeg har brugt den som database til et fiktivt firma i en projektopgave....
Avatar billede sfc Nybegynder
03. april 2003 - 10:16 #2
Du er bare en gutterman... tak
Avatar billede brops Nybegynder
03. april 2003 - 10:22 #3
hmmm deb fykder lidt mere end jeg regnede med, skrumper den lige ind hvis jeg ikke kan sende den...
Avatar billede brops Nybegynder
03. april 2003 - 10:35 #4
har lige smidt den om her... http://www.esi-data.dk/PROJEKTDATABASE5.mdb
kunne ikk sende den per mail jeg vil dog foreslå at du selv retter i den da der ligger faktura osv. med
Avatar billede sfc Nybegynder
03. april 2003 - 10:41 #5
Tak! det skal jeg gøre.. men faktisk skal jeg nok også have fingrene i noget faktura... (: endnu engang tak.. nu kan jeg da se om jeg ikke kan lære lidt af din database...
Avatar billede brops Nybegynder
03. april 2003 - 10:44 #6
:)K, men jeg har ikke selv fået fakturadelen til at virke ordenligt.... men det ligger nu kun i udskriftsdelen... håber det virker, smider lige et svar...