Avatar billede mfalkh Nybegynder
03. april 2003 - 09:44 Der er 3 kommentarer

T68i og All1572

Hej
Jeg er den heldige ejer af en Ericsson T68i, og har nu købt en Allnet ALL1572 bluetooth dongle, MEN jeg kan ikke finde telefonen når jeg søger efter den fra pc'eren eller pc'eren når jeg søger efter den på telefonen.
Jeg har ingen problemer med at parre mit headset til telefonen så bluetoothen skulle virke som den skal på telefonen
Avatar billede mfalkh Nybegynder
07. april 2003 - 14:42 #1
Har selv fundet "fejlen" - driverne hos allnet er forældede - heldigvis bruger all1572 en bt3020 chip - den samme som næsten alle andre bluetooth dongles, så en opdatering afdriverne fra et andet firma og den kørte der udaf...
Avatar billede bjuhl Nybegynder
15. april 2003 - 17:50 #2
Hej mfalkh

Jeg sidder med samme problem som dig angående T68i og All1572.
Kan du ikke fortælle mig hvilken driver du bruger og hvor jeg kan downloade den. For jeg har snart prøvet alt, og er ved at være godt træt af at bøvle med det.
Den driver du snakker om er USB driveren...IKKE

På forhånd mange tak.
Mvh Bjuhl
Avatar billede ankerhus Nybegynder
10. juli 2003 - 14:09 #3