Avatar billede bjoeg Nybegynder
16. november 2000 - 09:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

3Com 3CCFE575CT: Er jeg idiot

Hej. Har problemer med 3Com Megahertz 10/100 LAN CardBus (PCMCIA og ovenstående varenummer).

Mine bærbare vil simpelthen ikke detektere kortene. Dette er kort nr. 2 jeg har fået leveret, som ikke virker. Jeg har prøvet i 2 forsk. bærbare, og geninstalleret Winnie på den ene, bare for at være sikker.

Men det funker stadig ikke. Nogen der ved, om der netop er problemer med denne serie af kort, eller noget specielt man skal gøre? Alle siger jeg skal installere driverne, men det er noget svært når maskinen eller PCMCIA services ikke detekterer kortene overhovedet.

Takker på forhånd.
Avatar billede tingleff Praktikant
16. november 2000 - 09:18 #1
Du skal aktivere pcmcia i din windows før du kan bruge det??
Avatar billede bjoeg Nybegynder
16. november 2000 - 09:36 #2
Den er allerede aktiveret. Jeg kan indsætte PCMCIA modem, som automatisk bliver detekteret. Det glemte jeg vist også at skrive.
Avatar billede krusell Nybegynder
16. november 2000 - 10:04 #3
Siger den noget som helst i enhedshåndtering?
irq prob eller lign.?

krusell
Avatar billede bjoeg Nybegynder
16. november 2000 - 10:21 #4
Nopes ingenting, der er ingen konflikter what so ever :(
Avatar billede devia Nybegynder
16. november 2000 - 10:23 #5
Har du prøvet at boote maskinen med kortet i?
Avatar billede bjoeg Nybegynder
16. november 2000 - 10:26 #6
Yeap, bootet med kortet. Har haft bootet uden kortet i, og derefter indsat det hot-plug. Men den vil ikke. Har også prøvet med Win98\'s søgning efter ny HW, men heller intet.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2000 - 10:33 #7
Tyder på at det type netkort ikke er anvendelig på dine bærbare, hvad med at prøve et andet fabrikat.
Avatar billede bjoeg Nybegynder
16. november 2000 - 10:35 #8
Yeap, har fixet et D-Link DE-660 kort, hmmmm og det funker!!

Noget tyder på at mine bærbare er for gamle (\'98)
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2000 - 12:11 #9
Der findes forskellige netkort til forskellige typer slot, men det er rigtig computerne fra 97/98 har den gamle type, men der er også dem som har begge dele
Avatar billede bjoeg Nybegynder
23. januar 2001 - 09:16 #10
Lukkelse på sag