Avatar billede thedude22 Nybegynder
02. april 2003 - 07:50 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Lex & Klatten guitar akkorder/tabs

Jeg vil høre om der er nogle som enten ligger inde eller kender links til steder hvor jeg kan få fat i alle akkorder/tabs til guitar fra lex & klatten afsnitne.

Jeg giver en god portion points til den som kommer med det bedste svar(180p)
Avatar billede gulekings Nybegynder
02. april 2003 - 09:52 #1
hmm, hvilke sange var det de lavede den gang... kan slet ikke huske det.
Avatar billede pewl Nybegynder
02. april 2003 - 12:30 #2
Jeg har københavnersangen, Gokkesangen, Venter os en baby på noder og akkorder... Smid din email så sender jeg dem !
Avatar billede 1nsane Nybegynder
02. april 2003 - 12:32 #3
Avatar billede pewl Nybegynder
02. april 2003 - 20:13 #4
Nope... Lex & Klatten er UMULIGT at finde på nettet!!!!!!!!! Desværre :) Men jeg har fået en til at lytte det af og de er "Tres bien" ;) Gulekings>>>>Smid din email :):):):)
Avatar billede thedude22 Nybegynder
02. april 2003 - 20:23 #5
min mail er: filmfreakstudios@Hotmail.com
I må meget gerne sende det i har af lex og klatten noder og akkorder
Avatar billede pewl Nybegynder
02. april 2003 - 22:35 #6
Hvorfor har du accepteret ?? Der ligger intet derinde... Opret et nyt hvis du vil ha sangene....
Avatar billede pewl Nybegynder
02. april 2003 - 22:38 #7
???
Avatar billede pewl Nybegynder
02. april 2003 - 22:41 #8
Avatar billede 1nsane Nybegynder
03. april 2003 - 12:38 #9
haha
Avatar billede 1nsane Nybegynder
03. april 2003 - 12:39 #10
det kan sgu da være det var en god side for ham alligevel
Avatar billede pewl Nybegynder
03. april 2003 - 17:03 #11
LOL EN IDIOT !!!
Avatar billede thedude22 Nybegynder
03. april 2003 - 18:34 #12
OK allesammen. Tag dog lige at slappe lidt af ik. Hvordan fanden kunne jeg gøre for at min mus den opføre sig mærkeligt, tag lige og svar mig på det?
Og dig, PEWL eller hvad du end kalder dig for. DU ER BARE EN STOR NAR. Såd'n noget tolerere jeg simpelthen ikke.
Avatar billede pewl Nybegynder
03. april 2003 - 21:23 #13
PIV PIV PIV PIV F***** PIV ! Hvad nytter det at give point for et svar som ikke er OK????? Jeg tror forresten også at det er imod Ekspertens regler at give point til et forkert svar.... Så jeg kan jo bare melde dig... Og by the way: Lyt dem selv af HVIS DU KAN ! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL!!!!!!!!
Avatar billede 1nsane Nybegynder
07. april 2003 - 11:01 #14
pewl er du ikke lidt barnlig undskyld jeg spørger ? så kunne en eller anden jo bare melde dig for at PIVE sådan HOLD DA KÆFT du er RÅDEN i dit hoved
Avatar billede pewl Nybegynder
07. april 2003 - 16:40 #15
Ja meld mig for at pive gør det !!!  Så kan jeg jo melde dig for point du har fået som du ikke er har ret til at få!!!!! Fint vi melder hinanden!
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
07. april 2003 - 16:46 #16
Jeg giver "Pewl" ret. Det er virkelig amatøragtigt at give point til et forkert svar.
Og til "thedude22" - du kan jo oprette et spørgslmål i fri debat om hvordan pointsystemet virker. Det er ikke så svært når man først får det lært :P
Avatar billede pewl Nybegynder
07. april 2003 - 16:56 #17
Andmeldt
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
07. april 2003 - 16:59 #18
Er anmeldt ikke uden det første d??
Avatar billede pewl Nybegynder
07. april 2003 - 18:47 #19
Jo sorry :)
Avatar billede thedude22 Nybegynder
08. april 2003 - 07:35 #20
Som sagt til dem som ikke kan læse. Det var min mus der opførte sig mærkeligt, ok. Jeg ved ikke rigtig hvorfor den gjorde som den gjorde, men jeg har altså fået ordnet den nu, så nu skulle det gerne virke ordenligt igen.
Til alle. Så hjælper det ikke at vi allesammen kommer op og skændes på grund af en lille fejl ved pointgivningen. Vi må nød til at holde fred her i landet, i modsætningen til et andet sted. lol
(P.S. Jeg kan godt finde ud af det med pointgivning)
Men jeg opretter da et nyt, ang. sangene til Lex og klatten
Avatar billede fcs Novice
15. april 2003 - 11:19 #21
Pewl>> Der er ingen grund til at anvende den slags sprog herinde.

1nsane>> Det samme gælder for dig. Derudover ska du oprette et spørgsmål med pointene retur til thedude22, når han  nu har skrevet at det var en fejl at du fik dem. Fristen lyder på 10 dage - det burde være nok.

Med venlig hilsen

FCS/coadmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. april 2003 - 01:17 #22
thedude22 svar lige på dette spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/343094