Avatar billede mazyspace Nybegynder
01. april 2003 - 23:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Office XP & Word

Hej skrapsakker.
Mit lille problem er vedr. office xp & word. Kan jeg bare installere office xp, når jeg har word eller skal word afinstaleres først???
Avatar billede mortrr Praktikant
01. april 2003 - 23:57 #1
Afinstaller Word først.
Det er det sikreste.
Avatar billede yaris Praktikant
01. april 2003 - 23:58 #2
Ja det skulle jeg mene hvis det er en ældre udgave af word at du har så opdatere office xp den bare
Avatar billede Jman Praktikant
02. april 2003 - 00:13 #3
det eneste problem du kan komme ud for er hvis det er forskellige sprogversioner - da kan der komme lidt kage i menuerne
Avatar billede tofferman Nybegynder
02. april 2003 - 00:16 #4
Enig med superior.

Installationsprogrammet tjekker om der ligger nogle office-programmer allerede, og indretter sig derefter. Hvis du har en ældre version af Word, vil den blive opgraderet, og jeg tror faktisk at de instillinger du har haft i den "gamle" Word vil blive bibeholdt.
Avatar billede mortrr Praktikant
02. april 2003 - 00:21 #5
Der findes desværre en del OEM version af Word, som ikke bare kan opgraderes.
Det sikreste er at afinstallere. Ellers risikerer man at sidde med 2 stk Word.
Avatar billede tofferman Nybegynder
02. april 2003 - 00:23 #6
mortrr > Du har nok ret. Og det er jo heller ikke den store operation, så det vil også være min anbefaling.
Avatar billede peilman Nybegynder
02. april 2003 - 00:34 #7
Brug evt. Office Removal Wizard, så er du sikker på at få fjernet alt. http://www.microsoft.com/office/ork/xp/appndx/appa15.htm
Avatar billede peilman Nybegynder
08. april 2003 - 12:54 #8
mazyspace -> tid til at lukke??
Avatar billede tofferman Nybegynder
10. april 2003 - 00:15 #9
Ja, det må være ved at være tid. Og du må hellere også få lukket nogle af de andre!