Avatar billede dave_dk Nybegynder
15. november 2000 - 20:31 Der er 7 kommentarer

Sponsor til OnlineMagasin (www.e-magasin.dk) søges

Vi er ved at starten et Online magasin men mangler lidt kapital til lancering af sitet. Blandt andet i forbindelse med præmier konkurrencer osv.

Det vi kan tilbyde er salg af varer via shop eller reklame på sitet.
Avatar billede dave_dk Nybegynder
15. november 2000 - 20:35 #1
Du kan kotakte emagasin@asptech.dk for mere info omkring projektet.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. februar 2001 - 17:46 #2
Hej \"dave_dk\".

Hvem er jeres målgruppe ?
Hvad er (efter jeres mening) det centrale budskab på sitet ?
Hvordan er jeres netværk ?
Hvor mange er der på redaktionen ?
Hvordan vil I tjene (mange) penge ?
Hvad er jeres mål ... hvornår er de nået ?
Hvor meget er \"lidt kapital\" ?

mvh. Tony Breindal
Avatar billede dave_dk Nybegynder
22. februar 2001 - 18:24 #3
Vores målgruppe er primært unge i alderen 15-25 år.

Vi er 3 på redaktionen som den er nu...
se evt www.e-magasin.dk da vi så småt er begyndt at køre on-line.

Vores mål er at få en knald go\' service og mange hits. Pengene til at finansiere det hele skal primært komme fra samarbejdspartnere og sponsorater - banners giver ikke nok.

og \"lidt kapital\" er jo et flydende spørgsmål alt efter hvilke services der skal sponsoreres.

/david
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
23. februar 2001 - 13:22 #4
Har lovet at smide en håndfuld links i løbet af weekenden til:
http://www.eksperten.dk/spm/29341

Desværre tror jeg jeres tilfælde bliver (meget) svær at finde kapital til ... sorry :(

mvh. Tony
Avatar billede lundsby Nybegynder
23. juni 2001 - 14:06 #5
Jeg har fået tilsvarende kode til at virke med TreeView, og i VB har jeg fået ListView til at virke med Billeder, men den går ikke i ASP.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2001 - 16:24 #6
Noget i samme stil går jeg også og pusler med omkring www.netomkring.dk. En site som alle bruger af nettet skal kunne få glæde af.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
24. oktober 2001 - 14:12 #7
Kan vi få lukket her ?