Avatar billede thedude22 Nybegynder
31. marts 2003 - 11:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

grafikken i battlefield 1942

Ok nu har jeg siddet og læst om nogle der siger at battlefield 1942 lagger for meget. Men så er det at jeg har nogle spørgsmål ang. om et muligt fremtidigt køb at battlefield.
Hvordan tror i at spillet ville komme til at køre på min puter.
Jeg kører med windows xp, med et geforce 4 mx420 med 64 mb ram, 256 mb ddr-ram, en harddisk på 80gb harddisk med 7200 rpm. Mit lydkort findes på mit bundkort.
Hvad synes i, kommer det til at køre ordentligt mon? Når jeg spiller spil så kører jeg ofte med 1024x768 i opløsningen.

En anden ting jeg også lige vil gøre opmærksom på at da jeg downloadede demoerne så køre singleplayer versionen udemærket, men når jeg kører multiplayer versionen så hakker den og siger at den har bad connection.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2003 - 11:13 #1
Det bliver nok det samme med den fulde udgave! !

Hvilken internet forbindelse har du?
Avatar billede geronimo Nybegynder
31. marts 2003 - 11:15 #2
lag = netværks latency, altså din ping, det har ikke noget med frames per second at gøre!

Men jeg har selv battlefield og jeg har en duron 1200 MHz med et Radeon 7500 (som er lidt bedre end mx420) spillet kører nogenlunde i 800x600 med lave detaljer, men jeg har så også hørt fra en at han endda kan få det til at køre på et geforce 2!

Men hvis du køber det skal du bare vide at det ikke er sikkert at det kommer til at køre godt... Desuden har spillet lange loadtimes så med 256 MB RAM kan det godt tage op til 2 minutter at loade en bane... Selvfølgelig har den CPU hastighed også en hel del at sige, men har du under 1 GHz så er jeg sikker på at det ikke kommer til at køre ordentligt på din maskine.
Avatar billede geronimo Nybegynder
31. marts 2003 - 11:16 #3
Den fulde version kræver mere af grafik, CPU og RAM end demoen!
Avatar billede thedude22 Nybegynder
31. marts 2003 - 11:17 #4
Jeg kører med en adsl forbindelse. Nu er det så godtnok ikke lige mig som har den, så jeg kører faktisk igennem min fasters internetforbindelse. Jeg tror nok at det er den som hedder 256 eller et eller andet i den dur. Nu skal det også lige siges at jeg har min computer connected igennem en hub. og derefter igennem en router. Jeg kan forresten heller ikke hoste spil, pga. firewalen ved forbindelsen
Avatar billede thedude22 Nybegynder
31. marts 2003 - 11:19 #5
jeg har forresten en 1533 ghz cpu