Avatar billede weedzard Nybegynder
28. marts 2003 - 14:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Communikations prog(s)!

Jeg søger et program der er i stand til at oprette en server, hvor en anden derefter kan joine, og ved enten at bruge en tast eller voice activation kan sætte mig i direkte forbindelse med vedkommende der joiner over en microfon!

Jeg har testet RW, hvilket ikk er godt nok, så brug ikk det som svar!

I første omgang skal det bare kunne rumme 2 personer per server, men senere mindst 5...

si' frem, alle jer vise mennesker :]
Avatar billede bullefardk Nybegynder
28. marts 2003 - 14:56 #1
du kan da vist nok med netmeeting..
Avatar billede weedzard Nybegynder
28. marts 2003 - 15:02 #2
hmm, tror ikk netmeeting er bedre end RW, tror faktisk det modsatte
Avatar billede simon_la Nybegynder
28. marts 2003 - 16:42 #3
Du tror det modsatte? - Dvs. "tror ikk RW er bedre end netmeeting" ?
Avatar billede dah Nybegynder
28. marts 2003 - 16:53 #4
gamevoice - www.ventrilo.com, sidste nævnte har jeg dog ikke prøvet men det skulle være bedre en gamevoice... og gamevoice er bedre en rw, men det kræver dog en med en gamevoice boks...
Avatar billede weedzard Nybegynder
28. marts 2003 - 16:58 #5
simon la: jeg mener at RW er bedre end NM

dah: arbejder på sagen (tester)
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
28. marts 2003 - 16:58 #6
jeg er oxo intereseret i noget bedre end RW... [dah] hvad betyder: men det kræver dog en med en gamevoice boks...
Avatar billede dah Nybegynder
28. marts 2003 - 18:02 #7
hvis man skal være flere end 4 på en server, så skal den 4 have en game voice boks http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=25339062 , resten kan bruge en freeware version af gamevoice. www.gamevoice.com
Avatar billede weedzard Nybegynder
30. marts 2003 - 04:16 #8
ventrilo blev valgt