Avatar billede greek Nybegynder
26. marts 2003 - 22:40 Der er 15 kommentarer

Pakkeprogram

Hvilket pakkeprogram syntes i er det bedste, jeg skal have pakket 780mb ned til 700mb!
Avatar billede raffar Juniormester
26. marts 2003 - 22:46 #1
WinRar
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 22:48 #2
WinRar mener jeg er det bedste.
i dette pakkeprogram kan du, som i så mange andre, vælge hvor "hådt"
du vil pakke..

Du kan hente en version på
Avatar billede realize Nybegynder
26. marts 2003 - 22:48 #3
winrar, men tager også længst tid at komprimere, hent det her: www.rarlabs.com
Avatar billede htm Nybegynder
26. marts 2003 - 22:48 #4
WinACE : http://download.com.com/3000-2250-10129025.html?tag=lst-0-1

Klart det bedste program med mulig for alle komprimeringsformer!
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 22:48 #5
undskyld.... fortsætter lige ->
http://www.rarlab.com/

her kan du også hente en dansk version..

//Steff
Avatar billede raffar Juniormester
26. marts 2003 - 22:48 #6
Fik lige trykket på 'Enter' før jeg fik Url'en med http://www.rarlab.com/download.htm
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 22:48 #7
hov hov, jeg var først :P
Avatar billede raffar Juniormester
26. marts 2003 - 22:50 #8
Det går stærkt ...
Avatar billede htm Nybegynder
26. marts 2003 - 22:53 #9
Holder stadig på at WinACE er det bedste. Har den bedste komprimeringsteknologi!
Avatar billede realize Nybegynder
26. marts 2003 - 22:56 #10
jeg gætter på at det er en bin fil du skal have brændt, de fleste 800 mb bin filer passer på en 700 mb-cdrom, ellers prøv kun at simulere brændingen og se om det virker.
Avatar billede raffar Juniormester
27. marts 2003 - 22:18 #11
Her er lidt til info vedr. pakkeprogrammer http://martin.f2o.org/windows/archivers

Summary: Fastest windows archiver: WinRAR
Avatar billede schaefner Juniormester
27. marts 2003 - 23:47 #12
raffar >> Der er jo stor forskel på, at være hurtigst og at være bedst. At den er hurtigst betyder jo ikke, at den kan komprimere filen mest.

/Jesper Sørensen
Avatar billede micbanand Nybegynder
18. april 2003 - 15:15 #13
Prg. windowscommander (hedder det vidst nok ikke længere)men du skulle kunne finde det under det navn stadig. Du kan downloade en demo Men køb det jeg er ikke den store bruger men hold da kæft hvor ville jeg nødig undvære dette Prg.
Avatar billede raffar Juniormester
20. april 2003 - 00:25 #14
Lukketid? ... Husk også dine andre spørgsmål... Du har en masse points, samt dobbelte spørgsmål åbne.
Avatar billede raffar Juniormester
27. december 2003 - 15:32 #15
Hvis du vil have folk til at hjælpe må du i det mindste lukke dine spørgsmål når der er gået svar ind!
Så venligst luk dine gamle spørgsmål!