Avatar billede tulipan Nybegynder
25. marts 2003 - 22:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg mit Norton program

Hvordan kan jeg fjerne mit Norton program fra mit system som er XP. Den bliver ved med at fortælle at jeg skal logge ind som administrator og når jeg så gør det sige den at jeg ikke er logget ind som administrator alligevel. Der kommer nemlig en fejl op hver gang jeg starter mit side og jeg kan ikke scanne for virus. Den starter op men ca 1 min efter lukket det af sig selv.
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. marts 2003 - 22:45 #1
Du er nok højest sandsynligt allerede ramt af virus. Prøv i første omgang en onlinescanning hos http://housecall.trendmicro.com
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. marts 2003 - 22:50 #2
Jeg ville deaktivere systemgendannelse før jeg afinstallerer. Bagefter ville jeg se om der lå rester, brug f.eks. Regcleaner. Den er nem at bruge og kan lige snuppe de sidste rester af Norton som ligger og flyder rundt.
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. marts 2003 - 22:52 #3
Jeg er ikke helt enig med spotgun for jeg tror ikke du er ramt af virus, men selvfølgelig sker der ikke noget ved en onlinescanning.
Avatar billede tulipan Nybegynder
25. marts 2003 - 23:08 #4
ok jeg er ved og scanne på  den hjemmeside du gav mig spotgun og der er fundet en virus der hedder WORM BUGBEAR.A og den skriver at den er NON CLEANABLE.
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. marts 2003 - 23:43 #5
Avatar billede summer Mester
26. marts 2003 - 08:39 #6
tulipan er du clean nu?
Avatar billede tulipan Nybegynder
26. marts 2003 - 18:13 #7
ja, men der kommer hele tiden et script op hvordan får jeg dette væk, for jeg kan ikke aktiverer mine norton. Det er hvad den skriver....

" res://C:\PROGRA~1\NORTON~1\NAVUI.dll/navstats.htm "