Avatar billede corazon Nybegynder
14. november 2000 - 12:57 Der er 9 kommentarer

Ericsson MC218 kan ikke synkronisere med pc

jeg kan synkronicere, men ikke overføre kalenderdatta og contacts.

Jeg har MS Office 2000,
Lotus 97 (helst denne)
WinME

der er ikke problemer med dokumenter kun når jeg skal overføre kalenderen.
Avatar billede hj_hoberg Nybegynder
14. november 2000 - 15:53 #1
Bruger du Active Sync 3.0 ?
Avatar billede corazon Nybegynder
15. november 2000 - 14:36 #2
ved ikke hvad det er der er en funktion i mc218 hvor man kan synkronisere, men den er åbenbart ikke kombatibel med pc. Kun problemer med kalender og kontakter. kan sakgtens konvertere og åbne dokumenter i ms office
Avatar billede repsac Nybegynder
12. februar 2001 - 19:39 #3
Reinstaller det af office det er galt med ... kender en der har haft et lignende problem ... reinstallationen løste hans problem ... et forsøg værd!
Avatar billede corazon Nybegynder
12. februar 2001 - 22:35 #4
det virker i office men er mellemtiden gået over til Lotus 97. Kan ikke synkronicere med organiser programet.
Avatar billede repsac Nybegynder
12. februar 2001 - 22:42 #5
Nåehh ...
Nu kender jeg ikke noget til lotus 97 ...
Har det (organizer-programmet) kørt sammen med mc218\'eren?
For ellers ville jeg nok stille spørgsmål ved om organizer-programmet er opbygget på en sådan måde så det overhovedet kan lade sig gøre ...
Et skud i tågen ... jeg er ikke ekspert overhovedet på dette område, men vidste bare det med min ven og reinstalleringen ... håber du forstår!
Avatar billede andersm Nybegynder
08. marts 2001 - 10:29 #6
MC218 er ikke glad for office 2000, prøv evt. at downloade software upgrade. Følg evt. denne debat om software der passer til win2000 og office 2000 her:
http://www.psionplace.com/boards/Ericsson-MC218/messages/203.html

Venlig hilsen
Anders
Avatar billede Hitman Praktikant
10. oktober 2003 - 23:55 #7
Lukketid ??

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
24. november 2003 - 02:57 #8
lukketid ??
Avatar billede Hitman Praktikant
14. april 2005 - 00:07 #9
Lukketid?? :O)