Avatar billede madz15 Nybegynder
25. marts 2003 - 19:53 Der er 42 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket design føler i er best at bruge i min situation?

Hejsa.
Jeg har en hjemmeside som gerne skal fortælle om hvem jeg er, hvad jeg har lavet, og hvad jeg kan.

Det første design som i gerne må bedømme er: http://www.timmer.dk/ og det andet er: http://www.timmer.dk/timmerdk/

Jeg vil gerne høre hvilket design i mener er bedst, og i bedes begrunde jeres svar.

På forhånd tak
Avatar billede madz15 Nybegynder
25. marts 2003 - 19:58 #1
PS. Hvis i giver et godt svar, belønnes det med mange flere point.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 20:01 #2
den første timmer.dk er meget flottere end den anden
Avatar billede madz15 Nybegynder
25. marts 2003 - 20:04 #3
Okay, men hvorfor?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. marts 2003 - 20:04 #4
Synes den første er den bedste men der er lidt mere "gang" i den anden...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. marts 2003 - 20:08 #5
Kan bedst lidt www.timmer.dk/timmerdk/, kan godt lide at farverne er klare og tydelige.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 20:21 #6
fordi at 2'erens farver ikke passser særlig godt sammen synes jeg
Avatar billede madz15 Nybegynder
25. marts 2003 - 20:21 #7
Tak - Flere vurderinger vil være dejligt.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 21:01 #8
Det første er klart det bedste. jeg kan især godt lide de rolige afstemte farver som passer perfekt sammen. De skrift typer du bruger i dine overkrifter er flotte og passer godt til resten af designet. grafikken i toppen er rolig og passer godt til resten af siden. Det eneste negative er at din nyheder gør siden lidt uoverskuligt måske skulle du nøjes med de 3 sidste nyheder på forsiden.

Design nummer 2 kan jeg ikke lide farverne og top grafikken er ikke mig. Det eneste positive jeg har at sige om den er at den er mere overskuligt fordi nyhederne ikke fylder så meget
Avatar billede madz15 Nybegynder
25. marts 2003 - 21:54 #9
I er jo ikke så mange der har skrevet, men i mener altså at www.timmer.dk ser bedst ud og er det mest brugervenlige?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 21:59 #10
www.timmer.dk er klart bedst, dejlige rolige farver, og lidt specielle farver, men stadig nydeligt. Og så er fonten lækker - den ser rigtig afslappet ud :)

Like that
Avatar billede madz15 Nybegynder
25. marts 2003 - 22:20 #11
Lige nu har 2 kommet med et af de gode svar..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. marts 2003 - 22:28 #12
Grunden til at jeg bedste kan lide nr. 2 (http://www.timmer.dk/timmerdk/)er at jeg synes at designet står meget mere klar end nr. 1
Jeg kan rigtig godt lide de meget klare og tydelige farver.
Siden er meget mere enkel og overskuelig.
Avatar billede madz15 Nybegynder
25. marts 2003 - 22:31 #13
jakobclausen >> Ja, det synes jeg nemlig også, og min side skal jo nemlig kunne bruges af unge samt gamle.

Men det ved jeg ikke? :-/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. marts 2003 - 22:34 #14
madz15 >> Og det synes jeg helt sikkert at nr. 2 kan
Avatar billede madz15 Nybegynder
25. marts 2003 - 22:45 #15
Kunne jeg lave så man på forsiden skal vælge f.eks. "Simpel" og "Advanced" mode? Eller er det for dumt?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. marts 2003 - 22:51 #16
madz15 >> Det synes jeg umiddelbart ville være en dum ide.

Hvad skulle forskellen så være på simpel og advanced ?
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 08:16 #17
For mig og se så er det ikke farverne der gør den ene mere overskuligt end den anden men opsætningen og indholdet. Prøv at skriv det samme på forsiden på den første som du har gjort ved den anden så vil du se hvad jeg mener.
At lave en simpel og advanced syntes jeg er en dårlig ide. Hvis der er er en forside så risiker du at miste nogle besøgende allerede inden de kommer ind på siden.
Nummer 1 er klart den flotteste
Avatar billede exp Juniormester
26. marts 2003 - 08:23 #18
Ken bedst lide www.timmer.dk/timmerdk/ - kan ikke begrunde det, sådan er det bare...
Avatar billede whitesun Nybegynder
26. marts 2003 - 10:59 #19
Jeg Ved Ikke Hvad Der Er Bedst, Men Hvis Det Bliver www.timmer.dk, Du Bruger, Så Vil Jeg MEget Gerne, Have Lov Til At Lave Det Samme Som http://www.timmer.dk/timmerdk/front/default.asp For Det Kan Jeg Godt Lide.. Så Håpber Jeg Må Lave Det Samme... :D ALtså Laver Det Selv.. PLZ!!!!

/Whitesun -- Rasmus Henriksen
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 11:05 #20
Syntes i øvrigt at det ville være en god ide hvis www.timmer.dk startede nogle pixel ned på siden så den ikke står helt op i mod toppen
Avatar billede exp Juniormester
26. marts 2003 - 11:10 #21
whitesun >>
Det var da en belastende måde at skrive på

:o)
Avatar billede whitesun Nybegynder
26. marts 2003 - 11:14 #22
HAeh... Tror du jeg må få designet??
Er ved at starte noget op lige som www.dkscripts.tk og så lave rjeg design for andre.......
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2003 - 11:39 #23
lol hvis du laver design for andre skulle du måske oss lave dit eget

ps: skriv normalt, det er enerverende at se på, og nærmest umuligt at ta dig seriøst :)
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
26. marts 2003 - 11:42 #24
whitesun: Du har da stjålet før uden at gi besked først, så det er da rart at se at du endelig gør det nu...

Timmer!! - Hvis du bruger det start logo som du har på 2'eren og smider over på 1'eren, jamen så kan det da ikke blive bedre!
Den første du har lavet er klart bedre
Avatar billede whitesun Nybegynder
26. marts 2003 - 11:48 #25
Brian.nielsen HVAD HAR JEG TAGET FØR??????
Avatar billede madz15 Nybegynder
26. marts 2003 - 13:01 #26
whitesun: Nej, du må da ikke kopiere mit design.. Du må købe mig til nogle opgaver hvis du ikke selv kan lave noget. Men kopiering af mit design får du IKKE lov til!

Jeg kan se at i andre synes mit første design er bedst, og det er derfor måske det jeg ender op med fortsat at bruge.

Vil stadig gerne have flere indlæg :o)
Avatar billede justdoit Nybegynder
26. marts 2003 - 14:27 #27
Det første er flottes, men jeg kan bedst lide (logoet der kommer frem i starten) på det sidste!!
Avatar billede madz15 Nybegynder
26. marts 2003 - 18:30 #28
whitesun: Det er ikke for at være led, men selvfølgelig må du ikke kopiere mit design. Hvis du har problemer med noget design, så vil jeg meget gerne lave et andet et for dig?
Avatar billede whitesun Nybegynder
27. marts 2003 - 11:06 #29
madz15 <- V`Jeg ville ikke kopiere dit design, me kunne bare godt lide opbygningen og det af designet, og jeg kunne godt tænke mig at bruge noget ligende til mit lille "firma".....
PLZ! Må jeg ikke lave noget ligende...

/Whitesun - Rasmus Henriksen
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2003 - 11:22 #30
selvfølgelig må du lave noget lignende..... det kan ingen forhindre - du må bare ikke lave en nøjagtig kopi
Avatar billede whitesun Nybegynder
27. marts 2003 - 11:31 #31
JAmen jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det!!!! Og jeg kan ikke finde ud af at lave de der kanter der køre ned i hinanden og sådan.. En der vil hjælpe med det? Dig måske?
Avatar billede whitesun Nybegynder
27. marts 2003 - 11:43 #32
MADZ15 <- Kan du ikke ligge det ud igne, så jeg lige kan se hvordan jeg skal lave noget ligende??? PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ!!!!!
Avatar billede madz15 Nybegynder
27. marts 2003 - 12:24 #33
phunkypopcorn: Er du en af dem som kopiere/efterligner designs? Jeg HADER dem som gør sådanne ting.

whitesun: Som sagt må du ikke kopiere noget!!! Du kan købe mig til at lave noget for dig, eller du kan købe det design.?
Avatar billede madz15 Nybegynder
27. marts 2003 - 12:29 #34
Og...
phunkypopcorn: Efter min mening er man ikke en rigtig web-designer hvis man kopiere. SMÅ idéer synes jeg godt man må tage, HVIS der ER givet lov til det. - Siger det igen.. Jeg HADER folk der direkte kopiere ting, så hvis du "whitesun" gør noget uden min tilladelse, vil du komme til at fortryde det...
Avatar billede whitesun Nybegynder
27. marts 2003 - 17:10 #35
Jeg tager ikke dit design, men må jeg lave noget, så toppen og bunden er sådanne bilelder, og menuen ligger i toppen også?
Avatar billede madz15 Nybegynder
27. marts 2003 - 18:10 #36
whitesun: Som sagt må du lave hvad du vil, men ser jeg du direkte har kopieret noget grafik eller andet, så bliver det værst for dig selv.

//Lukker spørgsmålet
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
27. marts 2003 - 19:20 #37
Hvis du lukker skal der så ikke deles point ud ?
Avatar billede whitesun Nybegynder
27. marts 2003 - 19:46 #38
Jamen hvordan bliver det værst for mig selv? Det lyder som om du truer!!
MElder du mig for det? eller stæsker du mig.. GisP!! Tror du selv jege r bange for at tage dit deisgn, spurgte bare for at være venlig.!!!
Avatar billede madz15 Nybegynder
27. marts 2003 - 20:27 #39
webdogs.dk: Ja da, selvfølgelig deler jeg point ud :)

whitesun: Jeg truer dig ikke, men hvis du tager designs, så gør det. Jeg regner med at have jer fra eksperten på min side hvis han gør noget?
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
12. april 2003 - 19:55 #40
Jeg undre mig stadig at der ikke er delt point ud når man har skrevet at spørgsmålet er lukker. Hvad er grunden til det ?
Avatar billede fcs Novice
15. april 2003 - 23:37 #41
Madz15>> Hvis spørgsmålet er lukket, hvorfor deler du så ikke point ud? Blot en venlig påmindelse ;-)
Avatar billede madz15 Nybegynder
18. april 2003 - 15:09 #42
Arg.. Sorry ;).
Deler dem ud nu. God påske.
Avatar billede exp Juniormester
23. april 2003 - 17:24 #43
Hvorfor skal jeg ikke have point her? Jeg kom da med min mening...?!?
Avatar billede madz15 Nybegynder
24. april 2003 - 15:19 #44
exp: Fordi de andres svar var begrundet