Avatar billede md_craig Nybegynder
25. marts 2003 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vurdering: Lille salgs side... (til salgstråd)

Jeg har et forestående salg af en masse hardware, og så ville jeg være en af dem som lagde det ind på en side, så man kunne se nogle billeder af det der er til salg... og så ville jeg høre om det var noget der overhovedet ville bruges af brugerne her... i må gerne prøve at benytte det... det ligger på:

http://www.it-links.dk/salg/

Billeder kommer senere... men det er jo også kun en "Test"
____________________________________________________

Man må selvfølgelig også komme med forslag til ændringer osv...
____________________________________________________

Og en sidste ting, hvis andre har lyst til at bruge den til at sælge deres ting, så må de godt få den... der skal ikke være noget dikkedar der...

bare sig til, og læg en mail, så sender jeg den senere i dag... i skal bare vide at der ikke er gjort meget ud af koden... og man skal indskrive "direkte" i databasen, ved hjælp af en formular jeg har lavet der... der kræves derfor faktisk Access... ja og så er det i ASP... men man kan jo fx benytte Friserverplads.dk...

og det kan være jeg udvikler den lidt mere.... nu må vi se...
Avatar billede lrd Nybegynder
25. marts 2003 - 17:07 #1
:)) Tror ikke du må reklamere for ting herinde
Avatar billede md_craig Nybegynder
25. marts 2003 - 17:54 #2
Kommentar: lrd

Hvad snakker du om ????
Det er jo ikke REKLAME... Reklamer er noget med Comersiel baggrund, og denne er ikke noget jeg vil tjæne noget på... på nogen måde, jeg vil selv få solgt nogle ting, og jeg er villig til at give siden videre til andre der vil benytte den GRATIS...

Der er på intet tidspunkt noget reklame i det, så vil det også være reklame at få vuderet et design, for så "reklamere" man for sin side...
Avatar billede lrd Nybegynder
25. marts 2003 - 18:09 #3
ved bare andre spørgsmål er blevet lukket :) siger det for at være venlig så rolig
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
25. marts 2003 - 21:20 #4
md_craig >> ved godt at jeg er en pestilens!... men jeg er træt af folk der ikke kan stave til komærsjelv (altså kommerciel)
Avatar billede md_craig Nybegynder
28. marts 2003 - 10:05 #5
lacalifornia >>>

He he... det er bare iorden....
Og jeg er træt af folk der ikke kan finde ud af at man skal starte med STORT efter "." (Punktum)... eller øhhhh det er jeg så ikke... men du kan stave, men kan bare ikke gramatiken eller hvad ???

(kunne ikke lade være... du kunne jo holde dig væk, når det inge relevans havde...)