Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 13:49 Der er 2 kommentarer

Director og Mediator ?

Måske nogle programmer der kunne være kategori til ?
Avatar billede mat Nybegynder
24. marts 2003 - 16:41 #1
der er en director kategori, den er bare på meget mystisk vis røget ind som sub-kategori til flash. Og vi kan hurtigt blive enige om at der hører den ikke til. Lingo har en kategori under programmering.

Mediator ved jeg slet ikke hvad er?

mvh mat
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 18:25 #2
Mediator er et lille program til at lave præsentationer. (Dansk produceret - for nogle år siden men solgt videre til Matchware)...

Det er bedre end powerpoint, men kan dog slet ikk følge med Director ;)