Avatar billede jesper27 Nybegynder
13. november 2000 - 17:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tabeller

Kan man navngive et felt i en tabel?

F.eks. med et \"target\" som man kan i iframes.
Problemet er jeg har prøvet med ilayer/iframes og framesets, men jeg har været i stand til at få det til at se pænt ud i Netscape og IE.

Tabller ser dog ens ud, men så har problemet med at adressere til et bestemt felt i tabellen.

Jeg har tre felter, hvor der henholdsvis er en banner, en menu og et action vindue. Det skal være muligt fra banner feltet at påvirke menu feltet og fra menu feltet at påvirke action vinduet.

Kan dette lade sig gøre??

Hvis det ikke kan er der nogen der har en fornuftig løsning?

Mvh
Jesper
Avatar billede jesper27 Nybegynder
13. november 2000 - 18:00 #1
Det er selvfølgelig en HTML tabel
Avatar billede jesper27 Nybegynder
13. november 2000 - 18:01 #2
Jeg skylder ydermere at nævne, at jeg benytter ASP med en underliggende databaser til at påvirke tabel felterne.

Nu burde det hele være med :)

Jesper
Avatar billede mains Nybegynder
13. november 2000 - 18:53 #3
Har du prøvet med <DIV>? Du kan ændre innerHTML for <DIV>.

/mains
Avatar billede jesper27 Nybegynder
13. november 2000 - 19:15 #4
Nej det har jeg ikke. Begrebet innerHTML er nyt for mig! <Div> tagget er jeg hellere ikke bekendt med!

Har det et kort eksempel, så jeg har en ide om hvorledes dette kan udføres?

Mvh
Jesper
Avatar billede jesper27 Nybegynder
29. december 2000 - 12:34 #5
Lukker