Avatar billede michaelmg Nybegynder
22. marts 2003 - 19:05 Der er 1 kommentar

Adobe GoLive 5 hjælp!! min golive viser ikke det samme i layout

hjælp!!  min golive viser ikke det samme i layout som i perview, problemet består i at jeg har sat skrifttypen ned i størrelse og det ser også rigtig ud i layout men når jeg ser den i preview eller browser så virker det som om at skrift og tabeller er 3 gange så stor, jeg er ikke istand til at sette dem yderlig ned da de allerede er i 1 punkt og hvis jeg bruger -1 så vokser den

fejlen opstod pluslig og har påvirket alle mine undersider -mens jeg rettede dem var der ikke noget problem, preview og layout viste det samme- men så lige med et var fejlen opstået det gik udover alle sider
hvordan kan jeg rette den fejl??
Avatar billede staz Nybegynder
24. marts 2003 - 14:02 #1
Brug css i stedet for headers... så kan du styre teksten 100% - Åben din css box (trappen i GoLive) og lav et ".brodtekst" med formatet: Txt-str: 10px og den farve du vil have. Vælg så din brodtekst og klik på ".bordtekst". Hvis du har alt dit tekst i tabeller så lav en <td> med de samme indstillinger - Så finder den selv ud af det.

---- Staz ----