Avatar billede oeffen Nybegynder
22. marts 2003 - 15:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 - office poblem

Da jeg har en computer der skal opsættes med C5 Light er jeg stødt på følgende problem!!! under installation kan man forbinde C5 til office, men stien der er lagt ind er til en gammel version på dansk (c:\msoffice\skabeloner) plus en reference til exel!!!! denne computer køre imidlertid med office xp på engelsk og jeg kan ikke umiddelbart finde referencen????

Er der nogen der kender C5 og ved dette ???

mvh

oeffen
Avatar billede vic256 Nybegynder
25. juni 2003 - 11:54 #1
Kender ikke de nyere C5'ere eller integration til Office i disse (Kører selv XAL / HP/UX) ;-) ... Men burde stien ikke blot ændres til f.eks "C:\Program Files\msoffice\templates\" ???
Avatar billede dma Nybegynder
28. juni 2003 - 14:08 #2
Gå ind i Word, vælg "Functions", "Setting", og fanen med filplaceringer. Her kan du klikke på linien med "Templates" og knappen "Edit" så kan du se hvor det er installeret.

I WinXP ligger det i C:\Documents and Setting\<Brugernavn>\Application Data\Microsoft\Skabeloner

Problemet er, at Application Data som standard er et skjult underbibliotek.

Husk dernæst at hvis det er en ældre C5, skal du indtaste stien i 8.3 format.

Det kan du se hvis du går ud i DOS og skriver dir/X, så får du en kolonne med bibliotekerne og filernes navne i 8.3 format (gl. DOS)!