Avatar billede skysurfer Nybegynder
13. november 2000 - 13:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Exchange 2000 - HELP

Jeg har lige installeret en Exchange 2000 server på mit netværk! Nu har jeg lige et spørgsmål - når man logger ind på computeren indtaster man jo sit login og password. Men det jeg er træt af er, at når man starter outlook op, så spørger den IGEN efter login og pass og domæne. Og den information er jo den samme som login/pass de brugte da de loggede ind på computeren!

Hvad gør jeg???

/mads
Avatar billede skysurfer Nybegynder
13. november 2000 - 13:21 #1
hehe altså for at fjerne den login boks, da den er træls af ....... til!
Avatar billede zimon Nybegynder
13. november 2000 - 13:54 #2
Har du sat... inde i kontrolpanelet -- post eller mail rigtigt op ?
Avatar billede skysurfer Nybegynder
13. november 2000 - 13:58 #3
Yep
Avatar billede codpiece Nybegynder
13. november 2000 - 14:14 #4
Kontrolpanel -> Mail (eller post) -> Dobbeltklik på Microsoft Exchange-server, vælg fanen Avanceret, kik på sidste parameter (Netværkssikkerhed ved logon).

Sæt den til Godkendelse af NT-adgangskode hvis du vil logges ind automatisk eller til Ingen, hvis du ønsker at brugerne skal spørges om password (eller hvis brugerne sidder på forskellige NT-domæner).

// Codpiece
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester