Avatar billede vonfreihoff Nybegynder
21. marts 2003 - 14:03 Der er 1 kommentar

Automatisk kovertering excel til tekst

Er der nogen der ved om der findes et program der kan konvertere et excelregneark til en kommasepareret tekst-fil, uden aktivt at skulle åbne Excel?
Avatar billede fobian Nybegynder
01. maj 2003 - 09:30 #1
Jeg kender ikke et program, men det kan laves i et VB-program. Programmet skal så indlæse et Excel-object og excel-filen, som så gemmer det som en tekstfil.

Du kan også anvende Access til at indlæse Excelfilen og derefter gemme den som en kommasepareret fil.