Avatar billede michaelmg Nybegynder
20. marts 2003 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor i Windows XP finder man afkrydsningsfeldet, til NT-logon

Hvor i Windows XP finder man afkrydsningsfeldet til NT-logon, jeg kan ikke finde det sted hvor man kan afsætte det flueben og indtaste navnet på intranet domæne, som får min pc til at logge på min server,

hvor finder jeg det i en Windows XP
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
20. marts 2003 - 14:24 #1
for det første skal du have Pro versionen af XP
derefter gør du det samme sted som du sætter workgroup navnet og vælger domæne i stedet.
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
20. marts 2003 - 14:24 #2
Du skal vælge Properties på My Computer, ind under fanen Computer Name, og klik på knappen Change. Her kan du melde din computer ind i domænet.
Avatar billede michaelmg Nybegynder
20. marts 2003 - 14:34 #3
Nu har jeg igen fundet en forskæl på home og pro edition FANDENS OGSÅ!!!
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
20. marts 2003 - 14:35 #4
:-)
Avatar billede tgm Nybegynder
20. marts 2003 - 14:37 #5
hva mener du?
er det så brugere skal skrive password for at logge på?
eller
er det ctrl+alt+del der skal trykkes for at logge på?

TGM
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
20. marts 2003 - 14:38 #6