Avatar billede bohjorth Nybegynder
20. marts 2003 - 00:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hold undeliverable mail: Enabled

Hej.

Hold undeliverable mail er sat til enabled, men alligevel bliver mails sendt til ukendte brugere returneret. Det er Ver 6. Er der nogen der har en god ide? Jeg synes snart jeg har enevendt hele conf. dokumentet, men uden held..
Avatar billede cdelicht Nybegynder
20. marts 2003 - 09:40 #1
Øh, enten har du misforstået funktionen eller også har jeg ;-)
"Hold undeliverable mail" betyder, at de mails der ikke kunne leveres til brugere, f.eks. pga. ukendt navn, forbliver i mail.box. Det betyder ikke, at der ikke sendes besked tilbage til afsenderen om, at mailen ikke kunne leveres.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
20. marts 2003 - 09:41 #2
Ideen med funktioenen er, at du efterfølgende kan gennemgå de ikke-leverede mail for at finde årsagen til fejlen, f.eks. om der er tale om fejl i navnedokumenter, eller afsendere bare ikke kan stave ;-)
Avatar billede bohjorth Nybegynder
20. marts 2003 - 17:50 #3
Yep. Det var også gerne det jeg ville have, men af en eller anden årsag ryger de retur til afsender selv om den er sat til enabled eller ej. Kan der ligge noget gammelt conf dokument og drille et eller andet sted?
Avatar billede bohjorth Nybegynder
24. marts 2003 - 00:38 #4
hmm. mærkeligt. Jeg lavede et nyt conf dok og efterfølgende virkede det??
Avatar billede bohjorth Nybegynder
24. marts 2003 - 00:39 #5
..