Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
18. marts 2003 - 00:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk FI-Kort nr på faktura-layout

Har bøvlet lidt med det, men har ikke kunne få det til at kører!

Vi kan ikke få den til at generer indbetalingsstrengen, indeholdende kontonr og faktura nummer!

Nogen der kan hjælpe, Haster lidt!
18. marts 2003 - 00:11 #1
Hvad går galt - hvor langt er I kommet?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 07:25 #2
Har I udfyldt debitor-indbetalmåder-FI(K) med debitor og fakturalængde: Eks. 8 og 6 og har I sat debitorerne op med denne indbetalingsmåde?

Ellers skriver c5 ingen ocr linje!
Avatar billede flexdata Nybegynder
07. april 2003 - 17:00 #3
Hvordan går det ?
Er opgaven løst
Avatar billede lasernet Nybegynder
08. april 2003 - 14:34 #4
LaserNet er et output management værktøj, som konvertere data fra applikationer, dvs. også C5. I vores standard pakke er FIK kort bl.a., hvilket vil sige at vi tager den standard datastrøm fra C5, sætter den op i vores design værktøj (drag-and-drop), og dvs. hver gang du fakturerer, tager LaserNet denne maske incl. fik kortet, og underskriver på den rigtige printer, i det rigtige format etc. - hvis du er interesseret i at se mere, og dermed er interesseret i et 3´part produkt til denne, så besøg www.efstech.dk.
Avatar billede Integrator Nybegynder
12. juni 2011 - 01:38 #5
Jeg har navision dynamics 2009, er der samme muligheder for at programmere den slags så jeg kan få fi kort?