Avatar billede gipsypigen Nybegynder
17. marts 2003 - 16:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Desktopikoner ikke åbnes

Min mands computer starter normalt op, men derefter sker der intet, når han trykker på en mappe eller et program. Han kører windows ME. Det er ikke en virus. Forslag udbedes. Venlig hilsen Gipsypigen
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
17. marts 2003 - 17:03 #1
Jeg havde samme problem, prøv at se her engang; http://www.eksperten.dk/spm/327450
- OG det hjalp skam mig ..
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
17. marts 2003 - 17:13 #2
Virker som om det henviste svar vedrører Xp. Mener ikke vi kan bruge det til noget.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
17. marts 2003 - 17:15 #3
Skulle meget gerne være det samme , for om du har win me , win xp eller noget så er "CTRL + ALT + DEL" "Windows Jobliste" det samme ....
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 17:16 #4
Prøv:
Start->Kør SFC
Eller hvis ME forstår det.*S*
Start->Kør SFC /scannow
Det øverste virker i Win98 , det nederste i Win2K og XP , så en af dem burde virke i ME.
Det skal måske gøres i fejlsikret tilstand.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
17. marts 2003 - 17:16 #5
og nu hentyder jeg self. til dette "Kan du højre klikke på den(ved godt det tager tid) og vælge "prioritet" -> lav?"
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
17. marts 2003 - 21:26 #6
I må lige have tålmodighed. Vi har prøvet at genindstallere windows og den går helt i sort. Vender tilbage, måske først i morgen. Gipsypigen
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
20. marts 2003 - 21:34 #7
fromsej. Kan du ikke lige skrive et eller andet, så får du pointene.
Vi var nødt til at formattere, så vi kunne ikke afprøve jeres svar.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 21:40 #8
Svar , det var da ærgerligt at i måtte den vej rundt.
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
20. marts 2003 - 22:26 #9
til fromsej. Nu kan jeg pludselig ikke finde ud af at tildele point. Det er sjældent jeg er på eksperten.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 22:35 #10
Det er fordi jeg har dummet mig.*G*
Jeg glemte at lave mit svar som et svar.
PS:
I må gerne grine, latter er sundt.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 23:05 #11
Tak for points.*S*
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
20. marts 2003 - 23:58 #12
Selvtak, dig med det lidt besynderlige navn fromsej.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. marts 2003 - 11:56 #13
Det måtte jo komme.*S*
Navnet er en forkortelse af mit mellemnavn "Fromsejer", det har jeg faktisk brugt længe, i alle mulige fora.
Du kan bl.a. møde det på TV2 spil i Whist, da jeg ikke gad hedde soren221, derfor tog jeg det nick.*G*
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
21. marts 2003 - 12:01 #14
Stadigvæk et sjovt navn. Gipsypigen er såmænd bare et udtryk for, at jeg gerne vil se lidt eksotisk ud. *S*