Avatar billede minik Nybegynder
16. marts 2003 - 18:26 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

kan ikke finde grafikkort

jeg skiftede grafikkort ud og kom til at disable det under indstillinger.
så nu har jeg sat det gamle i men kan ikke finde det nye. hvis jeg sætter det nye i så er der ikke noget skærmbilled. hvad skal jeg gøre?:)

minik.
Avatar billede realize Nybegynder
16. marts 2003 - 18:32 #1
kontrolpanel>tilføj hardware
Avatar billede realize Nybegynder
16. marts 2003 - 18:32 #2
sorry, læste ikke spørgsmålet ordenligt
Avatar billede skrewz Nybegynder
16. marts 2003 - 18:37 #3
Afinstaller drivere til det gamle grafikkort, installer det nye (fysisk), installer drivere til det nye, og... vupti?
Avatar billede peet-49 Novice
16. marts 2003 - 19:20 #4
Det nye skal vise skærmbillede uden driver, ellers er det defekt, og skal byttes.
Avatar billede c-holst Novice
16. marts 2003 - 22:33 #5
sørg for at gfk og alle andre dele sidder ordentligt i, vrik LIDT med dem og tryk dem godt ned i bundkortet, kunne lyde som om det sidder løst, der skal ikke så meget til. tjek også ram og andre kort
Avatar billede skrewz Nybegynder
17. marts 2003 - 00:46 #6
Btw, tænder computeren? Altså, kan du høre den normale startrutine? Harddiskens klikken, blæsernes snurren?

Det gætter jeg på, men... Det lyder som om det ikke sidder fast eller at det er defekt.

Jeg ved ikke hvordan det viser sig, men kan det være at du har sat et grafikkort i som kun understøtter AGP 4x og over? Og dit bundkort kun understøtter 2x og ned?
Avatar billede c-holst Novice
24. marts 2003 - 20:24 #7
hvordan går det med kortet?
Avatar billede skrewz Nybegynder
24. marts 2003 - 20:54 #8
Han er jo død?
Avatar billede skrewz Nybegynder
24. marts 2003 - 20:55 #9
Altså... "død"... Han har ikke svaret på nogetsom helst...
Avatar billede c-holst Novice
27. marts 2003 - 21:11 #10
ja absolut "død", ikke en eneste kommentar eller noget-men vi ved hvor hvor han bor!
Avatar billede skrewz Nybegynder
28. marts 2003 - 00:11 #11
Øhh? Hvor bor jeg, så? :)
Avatar billede c-holst Novice
09. april 2003 - 20:18 #12
tror du der er liv i ham, så han evt kunne overkomme at give lidt respons
Avatar billede skrewz Nybegynder
09. april 2003 - 22:20 #13
Nah... Vi må vidst hellere give op... Og lade dette spørgsmål forsvinde i buknen af spørgsmål, som ikke blev besvaret.

Skam, though. Hans point er lige så gode som alle andres. ;)
Avatar billede c-holst Novice
18. april 2003 - 09:32 #14
jeg giver ham nu et forsøg mere
Avatar billede minik Nybegynder
18. april 2003 - 14:11 #15
langt om længe fik jeg det gamle grafikkort til at virke men jeg kom sgu til at brænde det nye af ups...

løsningen på problemet var at indlæse en tidligere version af XP som kunne huske driveren til det gamle grafikkort

med hensyn til point så deler jeg dem lige imellem jer.

hilsen minik.
Avatar billede skrewz Nybegynder
18. april 2003 - 15:20 #16
Well. Ok.

Takker for point.
Avatar billede peet-49 Novice
18. april 2003 - 18:21 #17
Takker og god påske.