Avatar billede thedude22 Nybegynder
14. marts 2003 - 18:46 Der er 6 kommentarer

Americas army. Et sniperspørgsmål

Jeg har nu endelig fået 37 point, som der skulle være mere end rigeligt til at komme videre til sniperschool. Ik?. Men jeg synes ikke at jeg kan finde den. Så er det at jeg har en lille tanke kørende. Er det rigtig når jeg skriver at sniperschoolen er inde under: Advanced Marksmanship? For hvis den er det, så kan jeg ikke komme derind, da den er låst.
Jeg har kun en ting at sige. HJÆÆÆÆÆÆLP
Avatar billede kenp Novice
14. marts 2003 - 21:19 #1
ja det er korrekt at den er under der, men mener først at man komme rpå sniperschool før senere!! men skal man ikke have 38 for at komme der?
Avatar billede thedude22 Nybegynder
15. marts 2003 - 15:45 #2
Til alle som vil svare på mit indlæg. Jeg kan nu oplyse at jeg har kommet igennem sniperskolen. Såååå. Mmmmmm, dejligt
Avatar billede kenp Novice
15. marts 2003 - 19:17 #3
hvordan kom du ind på den?
Avatar billede thedude22 Nybegynder
16. marts 2003 - 04:36 #4
Hvordan jeg kom ind på Sniperskolen?. Efter at jeg havde scoret 37 point så opdagede jeg jo at jeg ikke kunne komme ind på sniperskolen som er under advanced marksmanship, da den jo var låst. Så tænkte jeg at jeg lige ville prøve at gennemføre en anden bane, i dette tilfælde mountain pass. Så da jeg vendte tilbage, så var den der sørme. Og så gik jeg simpelthen ind og bestod M-24 og M-82 sniperriflerne.
Jeg ved ikke med sikkerhed om lige netop mountain pass banen gjorde at jeg fik adgang, men det var en meget mulig tanke, da ordet advanced marksmanship jo har et eller andet med ude i naturen at gøre, hermed bjerge og såd'n.
Ellers prøv dig/jer frem.
Avatar billede kenp Novice
16. marts 2003 - 09:57 #5
Det vil jeg gøre
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. marts 2003 - 19:29 #6
Det har jo noget at gøre med at informationerne om hvor langt man er nået
biver gemt på serveren, så hvis man prøver at gå ud af spille - dvs. logga af serveren - og så starte igen og logge på igen, så sku' den være der.
Det har intet at gøre med Moutain Pass.
Jeg har også haft en del rod med det, men der er altså også meget travlt
på deres servere ind-i-mellem.
- Så en dag har man ikke klaret noget, og en anden dag så har man
klaret det !?!!?
Men siden at jeg complet'ede alle banerne har jeg ikke haft nogle problemer.