Avatar billede sln Nybegynder
10. november 2000 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan husker NT hvilke prog. der var åbne?

NT husker hvilke programmer der evt. var åbne når man logger af. Jeg har brug for det modsatte, at den netop IKKE starter de prog. der var åbne ved nedlukningens start. Jeg tror den gemmer oplysningerne i Ntuser.dat.log er det mon rigtigt? Og kan det lade sig gøre at få NT til at starte på en frisk.

Avatar billede sokristi Nybegynder
10. november 2000 - 19:08 #1
TWEAKUI (en lille stump software fra MS) kan bruges. Der er et faneblad i dette lille program, kaldet \"paranoia\". Det kan netop det, som du efterlyser.
Avatar billede beaviz Nybegynder
13. november 2000 - 09:09 #3
Iøvrigt har andre end lige UI gruppen også lavet tweak programmer ...
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. november 2000 - 07:26 #4
UI gruppen??