Avatar billede rido Nybegynder
10. november 2000 - 16:00 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

ordbøger

Er der nogen der ved hvor man kan downloade ordbøger som virker i windows 2000
(Dansk-Engelsk Engelsk-Dansk)
(Dansk-Tysk Tysk-Dansk)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2000 - 16:04 #1
du kan købe ordbøger flere steder...
Avatar billede rido Nybegynder
10. november 2000 - 16:05 #2
Det ved jeg godt, men jeg er en fattig studerende.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. november 2000 - 16:09 #3
Avatar billede stigc Nybegynder
10. november 2000 - 16:36 #4
Avatar billede klas Juniormester
10. november 2000 - 16:51 #5
jeg kan sende nogle til dig hvis du er interserede ?
Avatar billede jones Nybegynder
10. november 2000 - 21:13 #6
Klas >> du må meget gerne sende her

Jones@terkild.dk
Avatar billede klas Juniormester
10. november 2000 - 22:31 #7
sorry - Det er rido\'s spørgsmål . .det fylder en del så jeg vil ikke sende til alle mennesker  :(
Avatar billede blazer Nybegynder
10. november 2000 - 22:59 #8
snyder.............
Avatar billede klas Juniormester
10. november 2000 - 23:00 #9
?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2000 - 13:17 #10
klas:>

Vi har faktisk krav på at få tilsendt en kopi af det. Og om du sender til 1 eller 5 mennesker kan være det samme (ever heard of the CC field ?) det tager ikke længere tid af den grund.

En kopi her, tak: binaries@tdaugaard.dk
Avatar billede klas Juniormester
11. november 2000 - 16:00 #11
Slap af det er ikke dit spørgsmål - Han har ikke engang sagt om han vil have dem endnu.
Avatar billede klas Juniormester
11. november 2000 - 16:01 #12
Ved forresten ikke om de virker i win 2000  har kun afprøvet dem i  win 98
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2000 - 16:06 #13
klas:> det er ligegyldigt om det er mit eller ej, hvis jeg laver noget kode f.eks. i et spørgsmål til en, så har alle andre deltagere ret til en kopi. Ellers kan man jo ikke være sikker på om det faktisk er blevet lavet eller om f.eks. det bare er to venner der \"giver hinanden\" point.. også fordi at nogle andre sometider godt kan bruge det...

Jeg siger ikke i gør det, men at nogle kunne finde på det.
Avatar billede klas Juniormester
11. november 2000 - 16:11 #14
I know - Jeg havde ikke tænkt på at jeg kunne sende til flere forskellige på een gang så det skulle ikke være noget problem .  Men det er sjovt som folk hurtigt bliver \"grådige\", Rido har ikke engang kommenteret spørgsmålet før der er flere der mener at mit svar er godtaget, og jeg så dermed skal sende det til dem som vil have det.
Avatar billede klas Juniormester
11. november 2000 - 16:13 #15
Er det egentlig \"ulovligt\" at udveksle points mellem 2 venner ?  jeg ved at man ikke selv må have 2 kontoer . .men jeg kan huske for lang tid siden at jeg gav nogle points til en kammerat herinde (som havde et spørgsmål han ikke havde points til at få besvaret). . det skete der ikke noget ved.
Avatar billede jones Nybegynder
11. november 2000 - 16:15 #16
Det vil jeg da helt klart også menne og selvom det ikke er mit spg (vores) så er man da her på eksperten for at hjælpe ik´?

Jeg oprettede engang et spg ang soundblaster live softwaren

http://www.eksperten.dk/spm/23726

og det var en der oprettede en ftp server til mig (os) så jeg kunne downloade de 670 mb som cd´en fylder !

Nu var tilfældet bare det at der ikke var andre som skulle bruge det på dette tidspunkt så det var kun mig der downloadede.

Det kunne du (klas) jo også gøre selv om det nok er nemmest at sende det pr e-mail
Avatar billede jones Nybegynder
11. november 2000 - 16:19 #17
Klas >> så må du ikke give ham point til at svare på det, men så opretter du hans spg i dit navn og skriver !

En af mine kammerater har følgende spg ........

og så er det dig der styre spg.

Selvom jeg ville menne at det mest rigtige ville havde været at din ven gik ud og svarede på nogle spg så han kunne få de point´s !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2000 - 16:24 #18
klas:> nåå ja, grådige synes jeg lige er et \"stærkt\" ord at bruge i den sammenhæng, men anyway ...
Avatar billede klas Juniormester
11. november 2000 - 18:44 #19
Nu skrev jeg jo også grådig i gåsetegn da jeg ikke mente det så alvorligt . .men det er da rigtigt nok at folk allerede var efter mig inden Rido som jo har magten i dette spørgsmål havde set mit svar . . .
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2000 - 19:36 #20
klas:> okay, you\'re right ... sorry :-)
Avatar billede klas Juniormester
11. november 2000 - 19:53 #21
Men i har selvfølgelig også ret i at jeg skulle sende filerne til jer .. min umidelbare tanke var bare at sende dem enkeltvis . .så havde det sq taget lidt på linien hvis der skulle sendes 100 mb  :)
Avatar billede martin_laursen Nybegynder
12. november 2000 - 12:33 #22
klas:> Min mail er m.la@get2net.dk det kunne da være fedt hvis du sendte dem...

Hilsen martin
Avatar billede klas Juniormester
12. november 2000 - 12:38 #23
http://dictionaries.travlang.com/EnglishDanish/
Den er griner nok :) jeg tror den er cencureret . .  :)  ass = æsel
Avatar billede rido Nybegynder
12. november 2000 - 12:54 #24
Send dem til hyber@hyber.dk

Hilsen Martin
Avatar billede rido Nybegynder
15. november 2000 - 23:45 #25
jeg fandt nogle gratis ordbøger på http://www.freedict.com/onldict/dan.html
Tak stigc