Avatar billede lahnkiller Nybegynder
13. marts 2003 - 13:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Matadorbræt

Davs...

Nu sidder jeg og skal lave et matadorspil i mit valgfag programmering, men jeg har ledt i lang tid på nette, og har ikke været i stand til at finde et billede af et matadorbræt, så er der nogen som kan finde et link til et billede, eller lige frem være så venlige at tage et billede og så uploade det til en hjemmeside eller en ftp ?
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
13. marts 2003 - 13:50 #1
Billede af monopoly er ikke godt nok, da brættet ikke er det samme som matador
Avatar billede blyno Praktikant
13. marts 2003 - 19:07 #2
Har ikke kameraet hjemme lige nu.
Kommer senere idag.
Hvis der ikke er andre bud vil jeg gerne tage et foto og uploade det.
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
14. marts 2003 - 12:29 #3
Blyno, det må du meget gerne, for der er vist ikke andre som gider!
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
16. marts 2003 - 14:20 #5
mange tak! Det var lige præcis hvad jeg manglede! det er UMULIGT at opstøve matador-bræt billeder på nettet af en eller anden uklar oversag... ;)
Avatar billede blyno Praktikant
16. marts 2003 - 15:26 #6
:-)
Avatar billede guldhammer72 Novice
14. oktober 2004 - 16:51 #7
Blyno> kan jeg få dig til at tage et billede af pengesedlerne også, for jeg har miste mine *S*