Avatar billede sif Nybegynder
11. marts 2003 - 23:41 Der er 3 kommentarer

Har svært ved lukke ned

Hej med jer
Efter jeg har installeret virus program f-secure går der flere minutter inden maskinen lukker ned efter jeg har afsluttet. Jeg har prøvet at afindstallerer virusprogrammet
så opfører maskinen sig normal igen.
Er der nogen der der en ide.
Sif
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. marts 2003 - 03:21 #1
Det er faktisk sådan at mange virusprogrammer sløver ens maskine ret så meget. Det er ikke alle virusprogrammer som sløver lige meget, og samtidig er det forskellige fra maskine til maskine. Prøv at installere et andet virusprogram, og du kan være heldig at det går meget bedre sammen med din maskine. På nogle maskiner sløver sådan et program som Norton kolosalt, men på min kan jeg ikke mærke Norton, så der er ikke andet for end at prøve sig frem. Sorry.
Avatar billede wazi Nybegynder
22. maj 2003 - 10:45 #2
se på virusprogrammets hjememside,det kunen jo være der var noget der
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. maj 2003 - 18:06 #3
Er det ved at være lukketid????????