Avatar billede kroger Nybegynder
11. marts 2003 - 04:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

enterprise manager og remote adgang

Jeg bruger enterprise manager til at koble op til min udbyder. Jeg tænkte på om det er muligt at kunne få den til til kun at vise min database når man kobler på, da det tager en krig for den at skulle hente en oversigt over alle databaserne på serveren.....
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
11. marts 2003 - 08:09 #1
Meget spændende, hvis det kan lade sig gøre.
Er lige med på en lurer her .oO
Avatar billede pniels12 Nybegynder
18. marts 2003 - 15:03 #2
Hvilken version af sql-serveren snakker vi om ?
Avatar billede kroger Nybegynder
18. marts 2003 - 21:17 #3
Vesrion 7.0.....
Avatar billede jerving Nybegynder
25. april 2003 - 10:22 #4
Går næsten ud fra at du selv har fundet en løsning, men her er fremgangsmåden hvis du ikke har.

http://activedeveloper.dk/aspdigital/2000102501.asp

jerving
Avatar billede kroger Nybegynder
12. maj 2003 - 19:57 #5
Den havde jeg nu kigget på, men jeg tror ikke du helt forstår mit spm.
Jeg kan sagtens koble op med Enterprise manager, men det irritere mig at jeg skal sidde og vente på at den har hentet alle databaser, før jeg kan få lov til at gå ind i min egen. Jeg vil kun have den til at vise den database jeg har adgang til.
Avatar billede kroger Nybegynder
29. maj 2003 - 23:24 #6
Den er vist død - lukker